روز خاص فرا رسید، ادن هازارد مقابل چلسی بازی می‌کند

زیدان معتقد است که بازی بسیار سختی در پیش خواهند داشت و تیم چلسی در تمامی نقاط زمین عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد

ادن هازارد مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید - GABRIEL BOUYS / AFP

در اولین دیدار مرحله نیمه‌نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال رئال مادرید، پرافتخارترین تیم باشگاهی در این رقابت‌ها، در بازی رفت و در ورزشگاه آلفردو دی استفانو، به مصاف تیم فوتبال چلسی خواهد رفت.

جدا از نبرد حساس و جذاب دو تیم، تقابل ادن هازارد، مهاجم همیشه مصدوم تیم فوتبال رئال مادرید، در مقابل تیم سابقش می‌تواند برای او روز خاصی را رقم بزند و جذابیت این مسابقه را دوچندان کند. ادن هازارد که به دلیل آسیب‌دیدگی، در بیشتر مسابقات این فصل رئال غیبت داشت، حالا به نظر می‌رسد که پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت، برای این بازی آماده شده است و در ترکیب اصلی تیم حضور خواهد داشت و مقابل تیم و همبازی‌های سابق خود به میدان خواهد رفت.

رودیگر، دوست و یکی از مدافعان تیم فوتبال چلسی، از بازگشت هازارد به مسابقات بسیار خوشحال است و به نظر او، هازارد یکی از بهترین بازیکنان جهان است. به این ترتیب وینیسیوس جوان و خوش‌تکنیک که در چند بازی اخیر برای رئال خوش درخشیده بود، باید کار خود را از روی نیمکت ذخیره‌ها دنبال کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اما نکته جالب این مسابقه اینجا است که این اولین تقابل چلسی و رئال مادرید در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا است. پیش از این، آن‌ها در سال‌های خیلی دور و فقط دو بار، در مسابقات اروپایی با یکدیگر رقابت کرده‌ بودند؛ یکی در فینال سوپر کاپ و دیگری جام در جام اروپا که در هر دو مسابقه چلسی به پیروزی رسید و حالا زیدان امیدوار است تا در این مسابقه حساس، پیروز شود.

رئال در این مسابقه، سه مهره اصلی خود یعنی والورده و مندی را به دلیل آسیب‌دیدگی و سرخیو راموس کاپیتان خود را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار ندارد. اما جدا از تقابل هازارد با تیم سابقش، رویارویی دو مربی نیز می‌تواند جالب باشد؛ زیدان تاکنون نتوانسته توماس توخل آلمانی را شکست دهد و تصمیم دارد تا این طلسم را در مسابقه پیش رو بشکند.

آن‌ها تاکنون چهار بار با هم روبرو شده‌اند. دو تساوی در زمانی که توخل سرمربیگری دورتموند را عهده‌دار بود به دست آمد و سال گذشته نیز توخل روی نیمکت پی‌اس‌جی و در بازی‌های گروهی، یک تساوی و یک شکست را به تیم زیدان تحمیل کرد. توخل سال گذشته نیز به همراه پی‌اس‌جی در فینال مسابقات حاضر بود و قصد دارد تا در این فصل از رقابت‌ها نیز بار دیگر در دیدار پایانی، اما این بار همراه با چلسی، حضور داشته باشد.

زیدان معتقد است که بازی بسیار سختی در پیش خواهند داشت و تیم چلسی در تمامی نقاط زمین عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. از زمان آمدن توخل، آن‌ها فقط در دو مسابقه شکست خورده‌اند و این نشان‌دهنده قدرت این تیم است.

توخل نیز در خصوص این بازی اذعان داشت که آن‌ها در زمان خوبی مقابل رئال قرار گرفته‌اند و پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های سخت، تیم به شرایط خوبی رسیده است و حتی شانس قهرمانی در مسابقات لیگ قهرمانان هم دور از ذهن نیست.

 تنها غایب چلسی در این مسابقه متئو کوواچیچ خواهد بود.

بیشتر از ورزش