اینتر اختلاف شش امتیازی با میلان را حفظ کرد

اینتر در حالی مقابل آتالانتا قرار گرفت که فشار تیم‌های تعقیب‌کننده خود را به خوبی احساس می‌کرد

نیکولا بارلا هافبک تیم فوتبال اینترمیلان - Miguel MEDINA / AFP

رقابت‌های سری آ ایتالیا این روزها حساستر از همیشه برگزار می‌شود و شاید بتوان گفت که اختلاف امتیاز کم بین تیم‌ها در بالای جدول، پس از مدت‌ها هیجان را به این رقابت‌ها بازگردانده است.در این چند سال اخیر، این رقابت‌ها در سیطره تیم فوتبال یوونتوس بود اما در این فصل، تیم‌های اینتر و میلان بالاتر از یوونتوس خودنمایی می‌کنند.

تیم فوتبال اینترمیلان در آخرین دیدار هفته بیست و ششم رقابت‌های سری آ ایتالیا، در دیداری سخت و حساس در ورزشگاه سن سیرو، به مصاف تیم فوتبال آتالانتا رفت و موفق شد با یک گل این تیم را شکست دهد.

اینتر در حالی مقابل آتالانتا قرار گرفت که فشار تیم‌های تعقیب‌کننده خود را به خوبی احساس می‌کرد. آنتونیو کونته و یارانش می‌دانستند که از دست دادن امتیاز در این مسابقه می‌تواند در آینده برای آن‌ها مشکل‌ساز شود. پیروزی تیم‌های میلان و یووه در این هفته از مسابقات فاصله بین آن‌ها را کم کرده است و هر بازی و برد می‌تواند برای اینتر حکم قهرمانی داشته باشد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

تیم فوتبال اینتر در این رقابت مانند بازی‌های قبل و با همان ترکیب همیشگی، کار خود را آغاز کرد و به درخشش لوکاکو و مارتینز در خط حمله امید داشت اما در نیمه اول، کار برای آن‌ها بسیار سخت پیش رفت و فشار سنگین آتالانتا از داخل زمین بر تیم میزبان، اجازه بازی‌سازی را به بازیکنان اینتر نداد. در دقیقه ۱۷ و روی فشار مهاجمان اینتر، نزدیک بود تا مدافعان تیم میهمان به‌اشتباه دروازه خود را باز کنند؛ اما مهمترین اتفاق در این نیمه، در دقیقه ۴۱ رخ  داد؛ وقتی که تیم آتالانتا می‌توانست با ضربه سر زاپاتا دروازه اینتر را باز کند اما هاندانوویچ، دروازه‌بان و کاپیتان تیم فوتبال اینتر، به خوبی توپ را مهار کرد و مانع از باز شدن دروازه تیم خود شد.

نیمه دوم نیز بازی در ابتدا متعادل پیش می‌رفت تا این که اشکرینیار، مدافع جلو آمده تیم فوتبال اینتر، موفق شد از یک ضربه برگشتی در داخل محوطه جریمه حریف استفاده و دروازه آتالانتا را باز کند.

بعد از دریافت گل، تیم میهمان برای جبران گل خورده پیش کشید و موریل و زاپاتا موقعیت‌های خطرناکی را هم خلق کردند که با درخشش هاندانوویچ، هیچ‌یک به گل تبدیل نشد و در نهایت تیم فوتبال اینتر در روزی که مهاجمانش نتوانستند گلی به ثمر برسانند، موفق شد این بازی سخت را نیز با پیروزی پشت سر بگذارند.

تیم اینتر با کسب این پیروزی توانست فاصله شش امتیازی خود با میلان را حفظ کند. کونته در انتهای بازی در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: «ما بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. آتالانتا تیم بسیار خوبی است و آن‌ها در مقابل تیم‌های بزرگ چه در سری آ و چه در مسابقات اروپایی امتیازبگیر هستند و نتایج قابل قبولی را کسب کرده‌اند و اگر در مقابل آن‌ها آماده نباشید، بدون شک شکست خواهید خورد. ما در این بازی فرصت‌های دیگری هم برای گلزنی داشتیم که می‌توانستیم از آن‌ها بهتر استفاده کنیم اما در هر صورت از برد و کسب سه امتیاز این بازی دشوار بسیار خوشحالم.»

تیم اینتر با این پیروزی مجموع امتیازات خود را به ۶۲ رساند و جای خود را در صدرجدول محکمتر کرد.

بیشتر از ورزش