یونایتدی‌های سابق، ستاره‌های امروز اینترمیلان

تیم اینترمیلان، با درخشش بازیکنان سابق منچستر یونایتد پیروزی‌های بزرگی کسب کرده است

لوکاکو وسانچز مهاجمان تیم فوتبال اینترمیلان - MIGUEL MEDINA / AFP

تیم فوتبال اینترمیلان این روزها بردهای بسیارمهمی را کسب کرده است و به نظر می‌رسد روزبه‌روز به قهرمانی در این فصل از رقابت‌های سری آ ایتالیا نزدیک‌تر می‌شود.

کونته سرمربی تیم فوتبال اینتر پس از یک فصل ناکامی درحالی که به نظر می‌رسید مدیران باشگاه حکم اخراج او را صادر خواهند کرد، تصمیم به ادامه همکاری گرفتند، حالا او توانسته تیم متفاوت‌تری از سال گذشته را آماده کند و با بازی‌های جذاب و هجومی توجه هواداران را به خود جلب کرده است.

آنها در آخرین دیدار هفته بیست وپنجم مسابقات سری آ ایتالیا در خارج از خانه در مقابل پارما یکی از تیم‌های انتهای جدولی قرار گرفتند و با درخشش بازیکنان خود و سابق یونایتد موفق شدند در این بازی ۲ بر۱ پیروز شوند و اختلاف خود را در صدر جدول مسابقات با میلان به ۶ امتیاز برسانند.

در این دیدار، لوکاکو و سانچز نمایش فوق‌العاده‌ای داشتند و لوکاکو درنقش گل ساز و سانچز در نقش زننده گل ظاهر شدند. البته ناگفته نماند یونایتدهای تیم اینتر به همین جا ختم نمی‌شود، متئودارمیان و اشلی یانگ دو بال کناری و موفق این روزهای اینتر هستند که نقش زیادی در موفقیت‌های این فصل اینتر داشته‌اند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

لوکاکو و الکسی سانچز در مدت زمان حضورشان در تیم فوتبال منچستر یونایتد عملکرد ضعیفی از خود نشان دادند و اکثر طرفداران تیم خواهان جدایی این بازیکنان بودند، اما حالا با اوج‌گیری این دو بازیکن در تیم اینتر به نظر می‌رسد خشم هواداران یونایتد بیشتر شده است، چراکه آنها متوجه شده‌اند مشکل نه از بازیکنان، بلکه از کادر فنی و سرمربی تیم بوده است که نتوانسته از آنها به درستی استفاده کند، کاری که کونته آن را به خوبی انجام داده است.

تیم یونایتد در سه بازی اخیر خود موفق به پیروزی نشده است و آنها نتوانسته‌اند حتی یک گل به ثمر برسانند.

کونته نیز در مورد سانچز که موفق شد در بازی مقابل پارما دبل کند، گفت: «او در یک شرایط فوق‌العاده قرار دارد که من تا به حال از او ندیده‌ام. ما در مورد سانچز بسیار صبور بودیم و او می‌داند که فقط با کار سخت و تلاش فراوان می‌تواند به سطحی که مد نظرش است برسد، او باید بداند که دو رقیب دیگر یعنی لائوتارو مارتینز و لوکاکو را پیش روی خود دارد و برای رسیدن به ترکیب اصلی باید بیشتر تلاش کند.»

می‌توان گفت تیم فوتبال اینتر اکثر پیروزی‌های خود در این روزها را مدیون این بازیکنان است و بردهای این تیم به حضور آنها بستگی دارد.

به‌تازگی، نگرانی‌هایی در مورد قرار داد لوکاکو مطرح شد که حاکی از این بود که تیم اینتر نزدیک به ۵۰ میلیون یورو از مبلغ قرارداد او را به یونایتد پرداخت نکرده است و یونایتدی‌ها به جای آن خواهان انتقال مارتینز به منچستر شده بودند، اما بعد مشخص شد که این مبلغ می‌بایست به‌صورت قسطی پرداخت شود و هنوز زمان پرداخت آن فرا نرسیده است.

لوکاکو توانسته در ۸۳ بازی که پیراهن اینتر را بر تن داشته ۵۸ گل را به ثمر برساند با دادن ۱۳ پاس گل عملکرد فوق العاده ای را از خود به ثبت برساند.

بیشتر از ورزش