واکنش ملانیا ترامپ به «شایعه‌پراکنی» سی‌ان‌ان به نقل از «منابع آگاه»

«این که خبرنگار سی‌ان‌ان انتخاب کرده که شایعات کذب را منتشر کند، نشان‌دهنده وسواس بیمارگونه این رسانه است»

ملانیا ترامپ دیگر بانوی اول نیست. او یک شهروند خصوصی، مادر و همسر است. منابع «آگاه» در مقاله نه با او در ارتباط هستند و نه از افکار و زندگی روزانه او مطلعند-ALEX EDELMAN / AFP

ملانیا ترامپ، بانوی اول سابق ایالات متحده آمریکا گزارش شبکه خبری سی‌ان‌ان را رد کرد. این گزارش ادعا کرده خانم ترامپ روزهایش را در استخر سپری می‌کند و پس از شورش‌ در کنگره آمریکا، با همسرش دونالد ترامپ، «سرد و تلخ» ‌رفتار می‌کند.

دفتر ملانیا ترامپ در واکنش به مطلب فوق، در توییتی نوشت:‌ «خانم ترامپ دیگر بانوی اول نیست. او یک شهروند خصوصی، مادر و همسر است. منابع آگاه در مقاله نه با او در ارتباط هستند و نه از افکار و زندگی روزانه او مطلعند.»

این دفتر ادامه داد:‌ «این که خبرنگار سی‌ان‌ان در امور مربوط به بانوی اول آمریکا، انتخاب کرده که شایعات کذب را منتشر کند، نشان‌دهنده وسواس بیمارگونه این رسانه است.»

گزارش شبکه سی‌ان‌ان که مورد تحقیق و بررسی دفتر ملانیا ترامپ قرار گرفته و در هفته گذشته منتشر شده بود، ادعا کرده که بانوی اول حالا که در مارالاگو در پالم‌بیچ فلوریدا مستقر شده، اغلب از هرگونه گفت‌وگو سیاسی اجتناب می‌کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

سی‌ان‌ان، به نقل از فردی مطلع از برنامه روزانه خانم ترامپ نوشت: «او به اسپا می‌رود، ناهار میل می‌کند، (دوباره) به استخر می‌رود، و با دونالد ترامپ در تراس شام میل می‌کند. و تکرار هر روزه.»

دفتر ملانیا ترامپ در توییتی نوشت:‌

«خانم ترامپ دیگر بانوی اول نیست. او یک شهروند خصوصی، مادر و همسر است. منابع «آگاه» در مقاله نه با او در ارتباط هستند و نه از افکار و زندگی روزانه او مطلعند. این که خبرنگار سی‌ان‌ان در امور مربوط به بانوی اول آمریکا، انتخاب کرده که شایعات کذب را منتشر کند، نشان‌دهنده وسواس بیمارگونه این رسانه است.»

منبع دیگری تایید کرده که بانوی اول سابق به استخر خصوصی «علاقه» دارد و غیر معمول نیست که ساعت‌ها از وقتش را در آنجا سپری کند.

هفته گذشته سنای آمریکا دادگاه استیضاح ترامپ را برگزار کرد و او در نهایت در روز شنبه، تبرئه شد.

سی‌ان‌ان گزارش داده که خانم ترامپ پس از وقایعی که ششم ژانویه در ساختمان کنگره آمریکا رخ داد، با همسرش «سرد و تلخ»‌ رفتار می‌کند. این گزارش ادعا می‌کند که خانم ترامپ پس از شورش‌های کنگره، همسرش را مسئول مخدوش کردن چهره‌ خود در میان افکار عمومی دانسته است.

یک مقام سابق کاخ سفید، درباره تاخیر واکنش ملانیا ترامپ به حمله ششم ژانویه به کنگره، به سی‌ان‌ان گفت:‌ «او می‌توانست ببیند که اوضاع برای خودش به چه شکل خواهد بود.»

بانوی اول سابق آمریکا پنج روز بعد از وقوع شورش در کنگره ایالات متحده، درباره آن اظهار نظر کرد. او در بیانیه‌اش بر دفاع از خود در مقابل «شایعات  شرم‌آور» و «حملات شخصی بی‌دلیل» تمرکز کرد.

خانم ترامپ سپس در تاریخ ۲۰ ژانویه بدون آن که با جیل بایدن دیدار و گفت‌وگو کند، کاخ سفید را ترک کرد و سنت چند ساله میان دولت‌ جدید و دولت قدیم در آمریکا را شکست. او برای بایدن یک یادداشت گذاشت.

با سازمان ترامپ برای اظهار نظر در این‌باره تماس گرفته شد.

© The Independent

بیشتر از جهان