واکنش‌ها به پوشش ملانیا ترامپ هنگام ترک کاخ سفید: کلاسیک و جدی

بانوی اول سابق آمریکا از کارکنان کاخ سفید قدردانی کرد

دونالد ترامپ،رئیس جمهور سابق آمریکا، و همسرش ملانیا ترامپ صبح روز پنجشنبه،۲۰ ژانویه کاخ سفید را به مقصد اقامتگاهشان در ایالت فلوریدا ترک کردند- ALEX EDELMAN / AFP

ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا همراه با همسرش در ساعت ۸:۱۵ دقیقه بامداد برای آخرین بار کاخ سفید را با هلیکوپتر ریاست جمهوری ترک گفت.

خانم ترامپ در لباس سراسر سیاه و عینک آفتابی معمولش همراه با  دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، از زمین چمن بخش جنوبی کاخ سفید عبور کرد و سوار هلی کوپتر ریاست جمهوری، شد و بدین ترتیب با زندگی در مقر ریاست جمهوری وداع گفت.

به گزارش سی‌ان‌ان، کارمندان ضلع شرقی کاخ سفید وظیفه نوشتن حدود ۸۰ پپام تشکر از کارمندان را از طرف او برعهده داشته‌اند که بانوی اول سابق آمریکا امضا کند.

یادداشت‌های سپاس بانوهای اول کاخ آمریکا که شامل پیام‌های شخصی و خاطرات است برای کارکنان کاخ سفید ارزنده بوده است.

سی‌ان‌ان به نقل از منابع نزدیک به فعالیت‌های خانم ترامپ در هفته‌های اخیر می‌گوید او «آماده رفتن» بوده و «تنها می‌خواسته به خانه برود.» گفته می‌شود او از «ترک واشنگتن ناراضی نیست.»

...و سرانجام خانم ترامپ در روز چهارشنبه به آرزوی خود رسید.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در پایگاه نظامی «اندروز» آقای ترامپ از بانوی اول دعوت کرد سخنانی چند ایراد کند.

خانم ترامپ با برداشتن عینک آفتابیش گفت: «بانوی اول شما بودن برای من بزرگترین افتخار بود. از محبت و حمایتتان سپاسگزارم.

«شما در دعا و فکر من خواهید بود. رحمت الهی بر همه شما باد. رحمت الهی بر خانواده شما و رحمت الهی بر این ملت زیبا.»

بانوی اول لباس سیاه با دامن بلند، دستکش‌های سیاه و کفش‌های پاشنه بلند مارک «لوبوتین» و یک ژاکت سیاه مارک شانل پوشیده بود که با کیف کروکودیل «برکین هرمس» که گفته می‌شود ۷۰ هزار دلار ارزش دارد، تکمیل شده بود. او چند کیف از این نوع دارد که اغلب با آن ها در عکس ها دیده شده است.

شبکه‌های اجتماعی لباس او را «کلاسیک»، «خیلی ادری هیپورن»، «جدی» و «گویی به مجلس ختم می‌رود» توصیف کرده‌اند. 

بنا به نظرخواهی‌های نهاد‌های «اس آر اس اس» و سی‌ان‌ان، خانم ترامپ کاخ سفید را در حالی ترک کرد که میزان محبوبیتش در حداقل ممکن بود. ۴۲ درصد کسانی که در نظرخواهی‌های این دو موسسه شرکت کردند نسبت به او نظری مثبت، و ۴۷ درصد قضاوتی منفی داشتند. دوازده درصد هم گفتند نمی‌دانند چه احساسی نسبت به او دارند.  

ترامپ از بانوی اول دعوت می‌کند پیش از سفر به فلوریدا چند کلمه ای صحبت کند.

«از محبت و حمایتتان سپاسگزارم.»

سی‌ان‌ان از سال ۲۰۱۶ این نظرخواهی را انجام داده است. اوج محبوبیت خانم ترامپ (۵۷ درصد) در مه سال ۲۰۱۸ بود که بدون همسرش در مراسم خاکسپاری باربارا بوش شرکت کرد و در کنار کلینتون‌ها، بوش‌ها و اوباماها عکس گرفت. 

انتظار می‌رود خانم ترامپ برای مدتی از انظار دور شود و روی کتابی در مورد بازسازی و احیای ابنیه کار کند که در طول چهار سال اقامتش در کاخ سفید شروع کرده بود. 

تصور می‌شود پس از آن، او روی طرح کتابخانه ریاست جمهوری ترامپ تمرکز کند. 

© The Independent

بیشتر از مُد و زیبایی