مادری در ویرجینیا پس از کشتن پنج فرزندش، خودکشی کرد

خانم مایرز در زمان واقعه در هشتم دسامبر تحت روان‌درمانی بوده است

تحقیقات در این باره، پیشتر در هفته جاری به پایان رسید- Chip Somodevilla/Getty Images/AFP

مادری در ایالت ویرجینیای غربی در پی شلیک گلوله به سه پسر و دو فرزندخوانده خود و به آتش کشیدن منزل خانوادگی و سپس شلیک گلوله به خودش، در اثر شدت جراحات جان باخت. 

اوریانا مایرز، در هشتم دسامبر ۲۰۲۰ در گرینبریر، در غرب ویرجینیا جان باخت. او پیش‌‌تر فرزندانش، کیان مایرز ۴ ساله، آریکایل و نووا مایرز ۳ ساله، و همچنین فرزندخوانده‌هایش، شان داوسون بامگارنر ۷ ساله، و رایلی جیمز بامگارنر ۶ ساله را به ضرب گلوله کشته بود. او سپس پیش از گرفتنِ جان خود، خانه‌ای را نیز که در آن همراه با برایان بامگارنر زندگی می‌کرد، به آتش کشید و خاکستر کرد. برایان بامگارنر پدر اصلی شان و رایلی بود. 

تحقیقات در این باره، پیشتر در هفته جاری به پایان رسید و بروی اسلون، کلانتر شهرستان گرینبریر، در یک نشست خبری در روز پنجشنبه جزئیات واقعه را بیان کرد. 

آقای اسلون گفت که خانم مایرز از این که آقای بامگارنر، به دلیل خراب شدن اتومبیل خانواده بر اثر تصادف، در طول هفته در خانه پدری خود اقامت داشته است تا به محل کارش نزدیکتر باشد، ناراضی بوده است. 

پیامک‌های رد و بدل شده میان این زوج نشان داده است که غیبت آقای بامگارنر در طول هفته «منشاء یک مناقشه» میان آنان بوده است. 

در یکی از پیامک‌ها خانم مایرز نوشته است: «پول می‌آید و می‌رود، ولی وقتی که من بروم، چیزی جایم را پر نمی‌کند. من برای کمک التماس می‌کنم اما هرگز کمکی دریافت نمی‌کنم. سلامت روان من است که نیاز به کمک دارد، دیگر برایم اهمیتی ندارد.» 

آقای اسلون گفت از این که خانم مایرز در زمان واقعه در هشتم دسامبر تحت روان‌درمان قرار داشته، مطلع نبوده است. 

خانم مایرز پس از آن که کودکان خود و همسرش را از سرویس اتوبوس مدرسه تحویل گرفت، آنان را به ضرب گلوله کشت. یک ساعت بعد، یکی از همسایگان درباره آتش‌سوزی در خانه آنان با مسئولان تماس گرفت. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

تصاویر منتشر شده از سوی دفتر کلانتر نشان می‌دهد که خانه دو طبقه که در سال ۱۸۸۸ ساخته شده بود، در اثر آتشی که خانم مایرز افروخت، کاملا ویران شده است. 

آقای اسلون تایید کرد که پیکر کودکان با جراحات ناشی از تفنگ شکاری در ناحیه سر، در داخل خانه پیدا شدند و خانم مایرز در حالی که تفنگ در کنارش بود، در خارج از خانه و در کنار میز پیک‌نیک پیدا شد. 

هیچ سابقه‌ای مبنی بر بدرفتاری خانم مایرز با پنج کودک موجود نیست و آقای اسلون تایید کرد که با سازمان خدمات حمایت از کودکان برای بازدید از خانه این خانواده تماس گرفته نشده بوده است. 

او همچنین گفت که خانم مایرز یادداشتی را برای آقای بامگارنر، همراه با وصیت‌نامه و یک اعتراف، با چسب در داخل اتومبیلشان چسبانده بود. 

زندگینامه کودکان حاکی است که شان «عاشق بازی تی‌-بال و بالا رفتن از درختان بود»،‌ رایلی «در حال یادگیری نواختن پیانو و گیتار بود»، و آریکایل «عاشق لاک‌پشت‌های نینجا و ابرقهرمانان بود.»

به نوشته نشریه پیپل، مراسم یادبود کودکان در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۰ برگزار شد. 

© The Independent

بیشتر از جهان