شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون ناخواسته‌ «قانون شش» را نقض کردند

بر اساس این قانون حداکثر شش نفر می‌توانند با هم در فضای بیرون معاشرت کنند

شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون همراه فرزندانشان از لومینیت، پارکی با مضمون کریسمس در محل اقامت ملکه نورفولک دیدن کردند -AARON CHOWN / POOL / AFP

دوک و دوشس کمبریج به دنبال گشت و گذار با فرزندانشان در ساندرینگهام، هم‌زمان با وقتی که شاهزاده ادوارد و خانواده‌اش در آن جا بودند، به نقض «قانون شش» متهم شدند.  

روز شنبه، شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون و فرزندانشان شاهزاده جورج هفت ساله، شاهدخت شارلوت پنج ساله و شاهزاده لویی دو ساله، از لومینیت، پارکی با مضمون کریسمس در محل اقامت ملکه نورفولک دیدن کردند.  

اما شاهزاده ادوارد نیز همراه با همسرش سوفی و دو فرزندشان: لیدی لوئیز ویندزور ۱۷ ساله و جیمز ویسکانت ۱۳ ساله، در این رویداد حضور داشتند و از آنان عکاسی شد.  

عکس‌هایی که به دست نشریه دیلی میل رسید نشان می‌دهد که دو گروه همراه با هم حول این جاذبه عمومی قدم می‌زنند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

نورفولک در حال حاضر تحت مقررات سطح دوم است، به این معنی که حداکثر شش نفر می‌توانند با هم در فضای بیرون معاشرت کنند.  

مقررات دولتی می‌گوید: «شما می‌توانید دوستان و خانواده‌ای که با آن‌ها زندگی نمی‌کنید (و در یک حباب حمایتی نیز قرار ندارید) در فضاهای خارجی و در گروه‌هایی که بیش از شش نفر نباشد، ملاقات کنید. این قانون شش نفره، شامل کودکان در تمام سنین می‌شود.» 

نقض قوانین می‌تواند جریمه ۲۰۰ پوندی برای اولین ناقض قانون را در پی داشته باشد.  

با این حال، منابع خبری سلطنتی گفته‌اند که هر دو گروه خانوادگی، جداگانه وارد محل شدند و قصد نداشتند که از این رویداد کریسمسی در قالب یک گروه بزرگ بازدید کنند.  

آنان گفتند: «درست قبل از باز شدن پارک به روی عموم، دو خانواده برای بازدید از بخش‌های جداگانه پارک راهنمایی شدند. 

آنان در گروه‌های خانوادگی خود وارد و خارج شدند. همان طوری که هر خانواده دارای فرزند کوچک می‌داند، دقایقی در این پیاده‌روی ۹۰ دقیقه‌ای بود که دور نگه داشتن دو خانواده از یکدیگر مشکل بود، به ویژه در جاهایی که مسیر پیاده‌روی باریک می‌شد.» 

پیش‌تر شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون، چهار روز پس از درز عکسشان در یک حساب طرفداران در اینستاگرم، کارت رسمی تبریک کریسمس خود را منتشر کردند.  

در این عکس، که در فصل پاییز و به دست مت پورتئوس گرفته شده است، شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون را همراه با سه فرزندشان در آنمرهال، خانه‌شان در نورفولک نشان می‌دهد.  

در این عکس که در فضای خارجی گرفته شده است، خانواده در حال و هوایی آرام بر بسته‌های کاه نشسته‌اند و پشت سرشان بسته‌های هیزم دیده می‌شود.  

© The Independent

بیشتر از جهان