نیمار از دو بازی محروم شد

نیمار به دلیل توهین نژادپرستانه با  آلوارو گونزالس درگیر شد

نیمار درگیری فیزیکی با  آلوارو گونزالس را موجه می‌داند چرا که مدعی است این بازیکن اسپانیایی به او توهین نژادپرستانه کرده است-ALAIN JOCARD / AFP

بنا به تصمیم برگزارکنندگان (لیگ یک فوتبال فرانسه)، روز چهارشنبه نیمار بازیکن باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به دلیل برخورد فیزیکی با آلوارو گونزالس از باشگاه المپیک مارسی در شکست پیروزی یک بر صفر بر این تیم از حضور در دو بازی محروم شد.

بیانیه لیگ اضافه كرد كه لیگ در حال تحقیق درباره ادعای نیمار مبنی بر استفاده از زبان نژادپرستانه در طول بازی توسط  آلوارو گونزالس اسپانیایی است. در این بازی در مجموع ۵ بازیکن به دلیل درگیری از زمین اخراج شدند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

سنگین‌ترین مجازات نصیب لوین کورزاوا، مدافع پاری سن ژرمن شد که به واسطه نقشش در درگیری بعد از بازی با تیم رقیب از شش بازی محروم شده است. دیگر مجازات سنگین متعلق به ژردن اموی مدافع مارسی است که از حضور در سه بازی محروم شده است.

بعد از پیروزی یک بر صفر در متز، نیمار، گرانترین بازیکن جهان، به دلیل کارت قرمز، به همراه هم‌تیمی‌اش لئاندرو پاردس به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی مقابل مارسی، به طور خودکار از بازی خارج از خانه یکشنبه در نیس محروم هستند.

نیمار و پرادس که هر دو مجازات تعلیق یک مسابقه اضافی را دریافت کردند، در ۲۷ سپتامبر برابر استید دو ریمز به زمین باز خواهند گشت.

هم داریو بندتو، مهاجم مارسی که مجازات محرومیت از حضور در یک بازی را دریافت کرد هم آنژل دی ماریا از پاری سن ژرمن که در طول بازی کارت دریافت کرد اما برای درگیری مجازات نشد، باید چهارشنبه هفته آینده در جلسه کمیته انضباطی لیگ شرکت کنند.

نیمار درگیری فیزیکی با  آلوارو گونزالس را موجه می‌داند چرا که مدعی است این بازیکن اسپانیایی به او توهین نژادپرستانه کرده است. آلوارو ادعای نیمار را رد می‌کند.

بیانیه لیگ اضافه کرد: «در مورد آلوارو گونزالس، با توجه به ماهیت واقعیات، کمیسیون تصمیم گرفته است که موضوع را تحت تحقیق قرار دهد.»

رویترز

© Reuters

بیشتر از ورزش