کدام بازیگر نقش مدونا را بازی خواهد کرد؟ 

ملکه موسیقی پاپ، صفحه جولیا گارنر، بازیگر اوزارک را در اینستاگرام دنبال کرد  

Julia Garner- جولیا گارنر
ANGELA WEISS / AFP

تردیدها درباره این که فیلم زندگی‌نامه مدونا، ستاره خود را یافته، پس از آن برطرف شد که ملکه موسیقی پاپ، صفحه جولیا گارنر، بازیگر اوزارک را در اینستاگرام دنبال کرد.  

هواداران متوجه شدند که مدونا و گاری اوزیری، مدیر قدیمی برنامه‌های او، هر دو هفته گذشته (۲۸ اوت) صفحه وارنر را دنبال کردند. شباهت زیاد این بازیگر به جوانی مدونا، گمانه‌زنی‌ها مبنی بر این که دست‌اندرکاران او ر ا برای بازی در نقش مدونا در فیلم زندگی‌نامه او درنظر دارند، تقویت کرده است.  

فیلم زندگی مدونا هنوز به شکل رسمی تایید نشده، اما این ستاره پاپ در ماه جاری میلادی مجموعه ویدیوهایی در صفحه اینستاگرم خود منتشر کرد که در آن‌ها به نظر می‌رسد که در حال کمک به نگارش داستان زندگی خود با دیابلو کودی، برنده جایزه اسکار است.  

کودی فیلمنامه‌نویس فیلم‌هایی چون جونو، بدن جنیفر و بزرگسال کوچک، و همچنین کتاب «جگد لیتل پیل» است که الانیس موریست، تئاتر موزیکالی به همین نام را از روی آن ساخت. این نمایش که در سال ۲۰۱۹ به روی صحنه رفت، از ترانه‌های موریست به عنوان پس‌زمینه داستان خانواده‌ای استفاده می‌کند که با مشکلات زندگی حومه‌نشینی در دهه ۱۹۹۰ دست به گریبانند.  

مدونا در هشتم اوت در اینستاگرام خود نوشت: «وقتی که با چندین جراحت درخانه گیر افتاده‌اید چه می‌کنید؟ با دیابلو کودی فیلمنامه می‌نویسید، درباره …؟»

مدونا در بخش استوری حساب اینستاگرم خود نیز چندین عکس از خاطرات قدیمی مربوط به اوایل دهه ۱۹۸۰ از خود منتشر کرد، که حکایت از این دارد که زندگی‌نامه احتمالی ممکن است فقط مربوط به تاریخ اوایل زمان روشن شدن ستاره شهرت او باشد.  

در سال ۲۰۱۷، مدونا طرح‌هایی برای ساخت یک فیلم بدون مجوز براساس زندگی‌نامه خود را محکوم کرد. این فیلم «جاه‌طلب بلوند» نام داشت و توسط کمپانی یونیورسال پیکچرز تولید شد، و فیلمنامه آن را الیزی هولندر نوشت. این فیلم روزهای اول و روند تولید اولین آلبوم او را به تصویر می‌کشد.  

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مدونا آن زمان در اینستاگرام خود نوشت: «کسی نمی‌داند آن چه را که من میدانم و دیده‌ام. فقط منم که می‌توانم قصه‌ام را بگویم. هرکس دیگری که تلاش به این کار می‌کند، شارلاتان است و ابلهی است که بدون زحمت به دنبال جلب توجه فوری است. این بیماری جامعه ماست.» 

وارنر، که به نظر می‌رسد هوای مدونا را در اینستاگرام دارد، در فیلم‌هایی مانند «مزایای گوشه‌گیر بودن»، «مارتا مارسی می‌مارلین» و «دستیار» و همچنین سریال تلویزیونی «آمریکایی‌ها» بازی کرده است.  

او علاوه بر نامزدی دریافت جایزه امی برای بازی در نقش روت لنگمور جنایتکار در سریال اوزارک در نتفلیکس، در نقش آنا سوروکین در سریال آینده نتفلیکس نیز بازی می‌کند.  

سوروکین در سال ۲۰۱۸ و پس از آن که مجله نیویورک کلاهبرداری او از جامعه رده بالای نیویورک را در مقاله‌ای منتشر کرد، در اینترنت رسوا شد. او در این کار وانمود می‌کرد که وارث یک ثروتمند آلمانی به نام آنا دلیی است.

© The Independent

بیشتر از زندگی