انتخاب بازیگر برای پیشایند مجموعه «بازی تاج و تخت» در راه است

داستان مجموعه « خانه اژدها» رویدادهای ۳۰۰ سال قبل از رویدادهای مجموعه بازی و تاج و تخت است

بازیگران و عوامل سریال «بازی تاج و تخت» در مراسم جوایز امی-Frederic J. BROWN / AFP

طبق اخباری که انتشار یافته است انتخاب بازیگر برای پیشایند مجموعه «بازی تاج و تخت» در شبکه اچ.بی.او در راه است.

به گزارش اینسایدر، شبکه اچ.بی.او انتخاب بازیگر برای مجموعه خانه اژدها را آغاز کرده است. بعد از آن که پارسال برای نخستین بار خبر تولید این مجموعه منتشر شد، این یکی از اندک‌شمار خبرهای جدید در مورد این مجموعه است.

شبکه اچ.بی.او در ماه اکتبر به هواداران خبر داده بود که منتظر مجموعه‌ای پیشایند با محوریت تارگرین باشند که براساس «قرارداد مستقیم به مجموعه» و با کارگردانی مشترک میگل سپاچنیک و رایان کاندل تولید می‌شود.

این مجموعه پیشایند مبتنی بر کتاب‌های آتش و خون اثر جورج آر.آر مارتین خواهد بود که داستان آن ۳۰۰ سال قبل از رویدادهای مجموعه بازی تاج و تخت می‌گذرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

سپاچنیک بخش سربرنامه و هم‌چنین بخش‌های دیگر را در سراسر این مجموعه کارگردانی خواهد کرد. این کارگردان بیش از همه بابت کارگردانی بخش‌های نبردمحور مثل دو بخش پر زد و خورد فصل پایانی مجموعه بازی تاج و تخت یعنی بخش شب طولانی و بخش زنگ‌ها شهرت دارد.

هیچ خبر مشخصی در مورد زمان دقیق پخش مجموعه خانه اژدها منتشر نشده است. پارسال کیسی بلویز رییس بخش برنامه‌ریزی شبکه اچ.بی.او به ورایتی گفته بود که به «گمان» او این مجموعه در سال ۲۰۲۲ پخش خواهد شد.

خانه اژدها یکی از چهار برنامه مشتق از مجموعه بازی‌های تاج و تخت در کارهای شبکه اچ.بی.او است. پیشایندی بی‌نام با بازیگری نائومی واتز هم که در اکتبر ۲۰۱۹ تولید شده بود برای تولید به صورت مجموعه‌ای کامل مورد پسند شبکه اچ.بی.او قرار نگرفت.

بلویز در مورد این سربرنامه ناکام به بازیگری واتز قبلاً گفته بود: «در تولید سربرنامه‌ها گاهی همه چیز جفت و جور می‌شود و گاهی هم نمی‌شود.»

بلویز هم‌چنین از سرپرست نویسندگان سربرنامه این مجموعه یعنی جین گولدمن ستایش کرد و خاطرنشان کرد که گولدمن «به زیبایی» با چالش‌ها کنار آمد و «قلمروآفرینی خیلی بیش‌تر بود چون توانست خودش را در محیط هشتهزار سال قبل از نمایش قرار دهد و به همین دلیل الزامات خیلی بیش‌تری داشت».

او افزود: «یک نکته هم در مورد خانه اژدها وجود متن است. کتابی وجود دارد که سبب می‌شود برای پیش‌بردن مجموعه کمابیش نقشه راه وجود داشته باشد.»

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر