هانا کیمورا، کشتی‌گیر حرفه‌ای ژاپنی در ۲۲ سالگی درگذشت

گفته می‌شود این ستاره نتفلیکس قربانی زورگویی اینترنتی شده است

هانا کیمورا کشتی‌گیر ژاپنی- Instagram hanakimurafan

گفته می‌شود «هانا کیمورا» کشتی‌گیر حرفه‌ای ژاپن قربانی زورگویی اینترنتی (سایبر بولینگ) شده است.

کیمورا که یکی از اعضای تیم سریال واقعیت مجازی (ریلیتی شو) «تراس هاوس» بود، هفته گذشته در سن ۲۲ سالگی درخانه‌اش درگذشت. 

هنوز علت مرگ اعلام نشده است، اما اخیرا کیمورا پیام‌هایی در فضای مجازی پست می‌کرد که حاکی از خداحافظی از زندگی بود. مرگ او خشم مردم را علیه زورگویی‌های اینترنتی برانگیخته است.

یوکیو هاتویاما، نخست وزیر سابق ژاپن، در توئیتی در مورد درگذشت کیمورا نوشته که ژاپن باید برای زورگویان در فضای مجازی مجازات قانونی درنظر گیرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

رسانه‌های محلی گفته‌اند درگذشت کیمورا بخاطر قلدری‌های اینترنتی در مورد رفتار او در سریال یادشده رخ داده که از دو کانال نتفلیکس و «فوجی» پخش  می‌شود.

هرچند کیمورا در زندگیِ شخصی، محجوب و خجالتی بود اما در رینگ کشتی شخصیتی قوی و خشن از خود نشان می‌داد و یکی از محبوب‌ترین کاراکترهای سریال «ترس هاوس» بود.

نهاد موسوم به «عجایب ستارگان رینگ جهان»، لیگ زنان کشتی‌گیر در ژاپن، در بیانیه‌ای از مردم خواسته جانب «احترام» را حفظ کرده و «اجازه دهند اوضاع سیر طبیعی خود را طی کند.»

آخرین پست کیمورا در اینستاگرام تصویری از خودش و گربه‌ای بود که زیر آن نوشته: «دوستت دارم، زندگی طولانی و شادی داشته باشی. متاسفم.»

سو یونگ، یک کشتی‌گیر آمریکایی نوشت: «دوست من، همیشه دوستت خواهم داشت و دلم برایت تنگ خواهد شد. تو خواهر کوچولوی من هستی.»

کشتی‌گیر دیگری بنام جیمی هیِتِر نوشت: « آشفته‌ام. حتی نمی‌دانم چه حس بکنم و چه بگویم. کرخت شده‌ام. نمی‌توانم احساسم را بگویم.»

اگر دچار ناراحتی هستند و احساس می‌کنید در انزوا قرار گرفته یا تحملتان رو به اتمام است، نهاد خیریه «سِمَریتَن» از شما حمایت می‌کند: می‌توانید از طریق خط تلفن رایگان ۱۱۶۱۲۳ (بریتانیا و جمهوری ایرلند)، یا ایمیل زیر بطور خصوصی و محرمانه با ما تماس بگیرید یا به تارنمای ما برای نزدیک ترین شعبه «سمریتن»ها مراجعه کنید.

http://email [email protected]

© The Independent

بیشتر از جهان