بهترین جواهرات در مراسم بفتای ۲۰۲۴

خانه جواهر بولگاری حامی رسمی ساعت و جواهرات این رویداد بود

فلورانس پیو با جواهرات بوشرون روی فرش قرمز بفتا ۲۰۲۴-AFP

هفتادوهفتمین دوره جوایز بفتا، بزرگ‌ترین رویداد سینمایی بریتانیا، روز یکشنبه ۱۸ اکتبر در سالن سلطنتی مرکز ساوت‌بانک (Southbank Centre) لندن، با حضور مشهورترین ستاره‌های سینما و تلویزیون برگزار و از برگزیدگان تقدیر شد.

مراسم بفتای امسال که با نمایش‌های هفته مد لندن هم‌زمان شد، مثل اغلب رویدادهای سینمایی از این دست، بسیار پرزرق‌وبرق بود. جایی که خانه جواهر بولگاری، حامی رسمی ساعت و جواهرات این رویداد بود و لباس‌های مجلسی خیره‌‌کننده بر تن ستاره‌ها می‌درخشید. 

در اینجا به سراغ شاخص‌ترین جواهراتی رفتیم که در این شب سبک بازیگران و عوامل فیلم‌ها را تکمیل می‌کرد.

آیو ادبیری

بازیگر سریال «خرس» که نامزد دریافت جایزه ستاره نوظهور بفتا بود، یک جفت گوشواره ستاره دریایی درخشان فیروزه و الماس از تیفانی را با لباس بوتگا ونتا هماهنگ کرده بود.

اما استون

یکی از لحظات درخشان بفتا زمانی بود که اما استون، برنده جایزه بهترین بازیگر زن، با پیراهن مجلسی گل‌بهی خوشرنگی که با جواهرات طلا و الماس لویی ویتون هماهنگ شده بود، ظاهر شد.

کیت بلانشت

کیت بلانشت که با پیراهنی سفارشی از لویی ویتون در مراسم بفتا حاضر شد، گردنبندی از پنج قطعه قدیمی این خانه مد را که در طرحی جدید سرهم‌بندی شده بودند، به گردن آویخت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

 

این گردنبند از طلای سفید بود و با سنگ‌های رنگارنگ و مرواریدهای درخشان تکمیل شده بود. بخشی از آن گردن‌بند به عنوان تزیینات لباس از جلو یقه در امتداد بالاتنه پایین رفته و در پشت لباس و روی باسن به هم متصل شده بود.

 

لیلی کالینز

بازیگر سریال «امیلی در پاریس» که پیراهن سفیدمشکی‌اش با تزیینات گل نقره‌ای در قسمت یقه بسیار موردتوجه هواداران قرار گرفت، مجموعه‌ای از جواهرات کارتیه را برای تکمیل سبکش انتخاب کرده بود.

روزاموند پایک

ستاره فیلم «نمک‌سوز» (Saltburn) پیراهن آبی کمرنگش از دیور را با گوشواره‌های الماس و حلقه‌ای از کارهای بوشرون، جواهرساز مشهور پاریسی، تزیین کرد.

پال مسکال

لبه کت مسکال با جواهرات کارتیه از جمله تکه‌هایی ظریف از طلای سفید که عقیق و الماس روی آن کار شده بود، تزیین شده بود و او دکمه‌ سردست‌هایی هماهنگ با آن‌ها داشت. او سبکش را با یک ساعت پلاتینی تنک نرمال (platinum Tank Normale) از همین خانه جواهر و ساعت تکمیل کرد.

امیلی بلانت

امیلی بلانت اگرچه پیراهنی بسیار پرزرق‌وبرق از الی صعب به تن داشت، از انتخاب جواهرات نیز غافل نماند و مجموعه‌ای درخشان از تیفانی شامل یک گردنبند گلدار ژان اسلامبرژر (Jean Schlumberger)، گوشواره‌های طلای سفید و الماس از مجموعه جواهرات ۲۰۲۳ و یک جفت انگشتر الماس را برای تکمیل سبکش برگزیده بود.

کری مولیگان

مولیگان با اضافه کردن یک گردنبند از یاقوت کبود و الماس و یک جفت گوشواره میخی الماس از خانه جواهر بولگاری، به لباس عتیقه دیورش جذابیت بیشتری بخشیده بود.

مارگو رابی

رابی که همچنان سبک لباس‌هایش بر موج باربی سوار است، برای تزیین پیراهن مجلسی صورتی و مشکی مارک آرمانی پریوه خود، یک جفت گوشواره الماس لورین شوارتز را به گوش آویخت.

بیشتر از مُد و زیبایی