شاهدخت ولز تماشاچی ویژه بازی تیم ملی انگلستان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی راگبی

انگلستان در این مسابقه با نتیجه ۳۰ بر ۲۴ تیم فیجی را شکست داد و به مرحله نیمه‌نهایی جام‌جهانی راگبی راه یافت

شاهدخت ولز پس از بازی در رختکن تیم انگلستان حاضر شد و به بازیکنان این تیم تبریک گفت-REUTERS

کیت میدلتون روز یکشنبه ۱۵ اکتبر در مارسی تماشاگر پیروزی تیم ملی انگلستان مقابل فیجی بود که در مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی راگبی به مصاف هم رفته بودند.

سفر او به فرانسه پس از آن انجام شد که پسر بزرگش، شاهزاده جورج، به همراه پدرش، شاهزاده ویلیام برای تشویق تیم ولز به مارسی سفر کرد. هرچند رویای این تیم برای قهرمانی در جام‌جهانی با شکست مقابل آرژانتین به پایان رسید.

تیم ملی انگلستان در این مسابقه با نتیجه ۳۰ بر ۲۴ تیم فیجی را شکست داد و به مرحله نیمه‌نهایی جام‌جهانی راگبی راه یافت.

شاهدخت ولز پس از بازی در رختکن تیم انگلستان حاضر شد و به بازیکنان این تیم تبریک گفت.

کیت از فوریه ۲۰۲۲ با دستور مستقیم ملکه فقید الیزابت دوم، نقش حامی «اتحادیه فوتبال راگبی انگلستان» و «لیگ فوتبال راگبی» را به عهده گرفت؛ نقشی که تا سال ۲۰۲۰ و پیش از کناره‌گیری شاهزاده هری و همسرش مگان مارکل از وظایف سلطنتی، به عهده دوک ساسکس بود.

با این حال در روز یکشنبه تنها نمایش راگبی نبود که تماشاگران را مجذوب کرد. سبک کت‌شلواری شیک و غیررسمی کیت و همچنین اولین مدل موی پاییزی او‌ــ چتری‌های پرده‌ای شیک و برق موهایش‌ــ نیز جلب توجه می‌کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او با سرپیچی از یک سنت قدیمی که لباس سفید را مختص تابستان معرفی می‌کند، یک کت بلیزر سفید از زارا با دکمه‌های طلایی را با شلوار مشکی خط اتودار هماهنگ کرد. یک کیف مشکی شانل و حلقه نامزدی یاقوت کبود و الماسی که تقریبا همیشه در انگشتان کیت دیده می‌شود، سبک او را تکمیل کرده بود

این اولین اقدام کیت از زمانی که وارد عرصه راگبی شد، نبود. یک ماه پیش نیز او روحیه تیم انگلستان در بازی مقابل آرژانتین تقویت کرد و این تیم با پیروزی ۲۷ بر ۱۰ به پیروزی رسید.

جورج ۱۰ ساله نیز ۱۴ اکتبر برای تماشای اولین مسابقه ورزشی بین‌المللی خود در خارج از کشور به پدرش در ورزشگاه مارسی پیوست.

کیت میدلتون علاوه بر تماشای مسابقات راگبی، هفته گذشته با لباس ورزشی مهارتش در راگبی با ویلچر را هم نشان داد.

شاهدخت ولز در بازدید از دانشگاه هال در شمال‌شرقی بریتانیا، در جلسه تمرینی راگبی معلولان و افراد ناتوان ذهنی شرکت کرد تا نشان دهد حتی ورزشی مانند راگبی که به قدرت بدنی بالایی نیاز دارد، هم برای همه با هر سطح توانایی جسمی، قابل انجام است.

بیشتر از زندگی