قهرمان تنیس دوست خانوادگی میدلتون‌ها است

خانواده سلطنتی اغلب برای تشویق فدرر در کنار زمین حضورداشته‌اند

 کیت میدلتون با راجر فدرر، ورزشکار افسانه‌ای و قهرمان هشت دوره ویمبلدون، تنیس بازی کرده است-AFP

کیت میدلتون با راجر فدرر، ورزشکار افسانه‌ای و قهرمان هشت دوره ویمبلدون، تنیس بازی کرد. این نخستین باری نیست که ستاره تنیس در کنار شاهدخت ولز قرار می‌گیرد. فدرر در ۲۰۱۹ جایزه‌ خود را در ویمبلدون از دست کیت گرفت. اما آشنایی او و خانواده میدلتون فقط به مراسم رسمی و جایزه‌ها ختم نمی‌شود.

بوسه‌ای خلاف قواعد دربار بریتانیا

راجر فدرر در طول سال‌ها در بسیاری از تورنمنت‌های ویمبلدون بازی کرده است و اعضای این خانواده سلطنتی بریتانیا نیز اغلب برای تشویق او از کنار زمین حضورداشته‌اند. تورنمنت ۲۰۱۳ نیز از این قاعده مستثنا نبود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کیت و همسرش، شاهزاده ویلیام، شاهد کسب رکورد هشتمین قهرمانی فدرر در مسابقات ویمبلدون مردان بودند. کیت سپس با کنار گذاشتن پروتکل سلطنتی، طبق رسم مردم سوئیس، سه بار گونه قهرمان تنیس را بوسید و تماشاگران را حیرت‌زده کرد.

تمرین تنیس با شاهزاده جورج

در جریان مسابقات ویمبلدون سال گذشته، فاش شد که فدرر در ۲۰۱۹ با شاهزاده جورج در خانه آن‌ها در نورفولک ملاقات، و تمرین تنیس کرده است.

وقتی از او پرسیده شد که از اینکه شاهزاده او را تحسین می‌کند چه احساسی دارد، ستاره تنیس پاسخ داد: «فکر می‌کنم یک مزیت کوچک هم دارم؛ اینکه واقعا مدتی را با او گذرانده‌ام. من تنها بازیکنی‌ام که او تاکنون ملاقات کرده است.»

پروژه کیت و راجر فدرر

پیش از تمرین مشرک این ماه، کیت و فدرر قبلا روی یک پروژه هیجان‌انگیز برای گرد‌آوری پول برای خیریه‌های نزدیک به میدلتون کارکرده‌اند.

پاییز گذشته با همکاری این دو، درآمد حاصل از فروش بلیت جام لیور به دو موسسه خیریه اهدا شد که کیت حامی آن است.

میدلتون در چهارچوب وظایف سلطنتی، حامی تعدادی از سازمان‌های ورزشی مهم، مانند اتحادیه فوتبال راگبی، باشگاه تنیس و کروکت روی چمن‌ انگلستان، است.

روابط خانوادگی

راجر فدرر، بازیکن سوئیسی و اسطوره تنیس، دوستی صمیمانه‌ای با کیت دارد و حتی در مراسم ازدواج پیپا میدلتون و جیمز متیوس در ۲۰۱۷ شرکت کرد.

راجر فدرر و همسرش، میرکا، مهمان مراسم ازدواج پیپا میدلتون بودند. گفته می‌شود که دوستی پیپا و فدرر، پس از ملاقات آن‌ها در ویمبلدون، پا گرفته است.

تمرین مشترک تنیس

 کیت میدلتون با راجر فدرر، ورزشکار افسانه‌ای و قهرمان هشت دوره ویمبلدون، تنیس بازی کرده است. 

فیلم این بازی که بیشتر به تمرین دوستانه شبیه بود، ژوئن امسال در ویمبلدون ضبط شد. کیت میدلتون با توپ‌جمع‌کن‌های مشهور ویمبلدون دیدار و گفت‌وگو کرد. این دختران و پسران نوجوان که به آن‌ها «پسران و دختران توپ ویمبلدون» (BBGs) هم گفته می‌شود، در زمین‌ بازی وظیفه تعویض توپ و رساندن آن را به قهرمان‌ها بر عهده دارند.

کیت میدلتون همچنین حامی سلطنتی باشگاه تنیس و کریکت روی چمن و راگبی انگلستان است.

بیشتر از زندگی