کیت میدلتون جایگزین شاهزاده هری در نقش حامی راگبی انگلستان شد

شاهزاده ویلیام از سال ۲۰۱۶ حامی اتحادیه راگبی ولز بود

کیت میدلتون، دوشس کمبریج یک نقش جدید دیگر دارد که کاملا مناسب استعدادهای اوست: او به‌عنوان حامی لیگ فوتبال راگبی و اتحادیه فوتبال راگبی به جای شاهزاده هری معرفی شده است.

جاهای خالی در نهادهای مرتبط به تاج‌وتخت بریتانیا، ملکه را بر آن داشت تا جایگزین‌هایی برای صندلی‌های خالی اعضای جدا شده از خاندان سلطنتی پیدا کند.

جایگاه‌های سلطنتی مربوط به شاهزاده فیلیپ فقید، شاهزاده هری و همسرش مگان مارکل که از خانواده سلطنتی جدا شدند را سایر اعضا پر خواهند کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کیت میدلتون اکنون جایگزین شاهزاده هری شده است که حامی قبلی لیگ راگبی بود. او با حضور در استادیوم توئیکنهام با بازیکنان، مربیان و داوران انگلیسی ملاقات کرد.

میدلتون با اعلام این انتصاب در حساب کاربری توییتر خود نوشت از حمایت از «دو سازمان فوق‌العاده که متعهد به استفاده از قدرتی هستند که ورزش می‌تواند در گرد هم آوردن جوامع و کمک به شکوفایی افراد داشته باشد» هیجان‌زده است.

حمایت از راگبی در خانواده کمبریج‌ها جدید نیست. شاهزاده ویلیام هم از سال ۲۰۱۶ حامی اتحادیه راگبی ولز بوده است.

این هفته، دوشس کورنوال نیز به‌عنوان جایگزین مگان مارکل در تئاتر ملی به‌عنوان حامی سلطنتی انتخاب شد. نقشی که قبلا به ملکه تعلق داشت و با پیوستن مگان مارکل به خاندان سلطنتی از طرف ملکه به دوشس ساسکس محول شده بود.

اخیرا عناوین رسمی شاهزاده اندرو نیز به دلیل پرونده رسوایی جنسی پس گرفته‌شده است و جایگاه‌های دوک یورک نیز احتمالاً به‌زودی در بین بقیه اعضای خانواده تقسیم خواهد شد.

بیشتر از ورزش