تیلور سوئیفت و بازیکن فوتبال آمریکایی در رابطه عاشقانه‌اند؟

سوئیفت روز یکشنبه تیم کلسی را در مسابقات لیگ فوتبال آمریکایی تشویق کرد

تیلور سوئیفت در جایگاه اختصاصی به همراه یکی از دوستانش، در حال تماشای مسابقه دیده شد-David Eulitt / Getty Images via AFP

تیلور سوئیفت و تراویس کلسی  بالاخره با هم وقت گذراندند.

یکشنبه‌شب، ۲۴ سپتامبر، تصاویری از تیلور سوئیفت منتشر شد که او را در کنار تراویس کلسی (Travis Kelce)، بازیکن فوتبال آمریکایی تیم کانزاس سیتی چیفز، در حال خارج شدن از ساختمان استادیوم «اروهد» (Arrowhead) در شهر کانزاس‌سیتی واقع در ایالت میسوری آمریکا، نشان می‌داد.

سوئیفت بخشی از جمعیتی بود که تیم فوتبال آمریکایی کانزاس‌‌سیتی چیفز (Kansas City Chiefs) را مقابل «شیکاگو بیرز» (Chicago Bears) تشویق می‌کرد. او همراه با دونا کلسی، مادر تراویس کلسی، در حالیکه با یکدیگر گفت‌وگو می‌کردند و می‌خندیدند، از قسمت اختصاصی این بازیکن در ورزشگاه بازی را تماشا می‌کرد.

حضور سوئیفت در استادیوم چند روز پس از آن بود که کلسی در پادکستی از او برای تماشای بازی دعوت کرد. نشریه پیپل به نقل از یک منبع نوشت که وقتی تیلور از ماجرای دعوت باخبر شد، اجازه نداد برنامه شلوغش مانع از پذیرفتن آن شود.

پنجشنبه، ۲۱ سپتامبر، میزبان پادکست «نمایش پت مک‌افی» (The Pat McAfee Show) از کلسی پرسید که آیا شایعات دیدار عاشقانه او و سوئیفت که در حال حاضر تمام دنیا درباره آن صحبت می‌کنند، به مرحله جدیدی وارد خواهد شد؟ کلسی در آن زمان تایید نکرد که آیا واقعا او و سوییفت با یکدیگر دیدار عاشقانه‌ای داشته‌اند یا خیر، اما توپ را به زمین سوئیفت انداخت و ضمن دعوت از او برای تماشای بازی‌ در آخر همان هفته، افزود که در آینده نزدیک خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد.

البته منبع اطلاعاتی «پیپل»، حضور سوئیفت را در این رویداد صرفا وقت‌گذرانی ایده‌آلی در بعد‌ازظهر یکشنبه می‌دانست که با توجه به فعالیت‌های گسترده سوئیفت در ماه‌های اخیر، به نظر نمی‌رسد که تنها دلیل او باشد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

سوئیفت در حال برگزاری تور کنسرت «اراس» (Eras) است که پیش‌بینی می‌شود به پردرآمدترین تور تاریخ کنسرت‌های موسیقی تبدیل شود.

به گزارش «پل‌استار»، این تور که به بلیت‌‌های گرانقیمت و البته پرتقاضایش معروف است، از تورهای پرفروش هنرمندانی چون بروس اسپرینگستن، هری استایلز و التون جان در  ۲۰۲۳ پیشی گرفته است.

سی‌ان‌ان در گزارشی در ۱۷ اوت، پیش‌بینی کرد که این تور فقط در آمریکای شمالی بیش از دو میلیارد دلار فروش خواهد داشت.
در این گزارش، میانگین قیمت بلیت ۴۵۵ دلار، و میانگین افراد شرکت‌کننده در هر کنسرت حدود ۷۰ هزار نفر در نظر گرفته شده بود.

علاوه بر هزینه بلیت، فروش وسایل جانبی، از جمله ژاکت‌های کلاهدار به قیمت ۷۵ دلار، پیراهن‌های آستین‌بلند به قیمت ۵۵ دلار و تی‌شرت به قیمت ۴۵ دلار، از دیگر منابع درآمد تیلور سوئیفت در زمان برگزاری کنسرت‌ها خواهند بود. پیش‌بینی می‌شود که درآمد حاصل از فروش این اقلام حدود دو میلیون دلار یا بیشتر باشد.

البته موفقیت مالی سوئیفت فراتر از این تور است، زیرا بر اساس گزارش فوربس، او در حال حاضر با ثروت خالص ۷۴۰ میلیون دلار، دومین زن ثروتمند خودساخته در عرصه موسیقی است.
سوئیفت در حال حاضر در فهرست ثروتمندترین زنان خودساخته آمریکا، جایگاه سی‌وچهارم را دارد. اپرا وینفری، چهره سرشناس تلویزیونی، با سرمایه‌ای حدود دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار، در جایگاه سیزدهم قرار دارد و دایانا اندریکس، تهیه‌کننده شبکه ای‌بی‌سی، با ۱۵ میلیارد دلار، نفر اول این فهرست است.

تراویس کلسی، ۳۴ ساله، بازیکن تیم ملی فوتبال آمریکایی و تیم باشگاهی کانزاس‌سیتی چیفز است. او از مشهورترین بازیکنان کنونی این رشته ورزشی در آمریکا است و دو بار قهرمانی «سوپربال» (فینال فوتبال آمریکایی) را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد.

بنا به اطلاعات وب‌سایت «کانزاس‌سیتی دات‌کام» کلسی نه‌تنها به دلیل حضورش در عرصه فوتبال، که به دلیل شخصیت سرگرم‌کننده‌اش در خارج از زمین، از جمله شرکت در سریال واقع‌نمای دوست‌یابی و پادکستی که با برادرش تولید می‌کند، محبوبیت و شهرت زیادی دارد.

اگرچه پس از مسابقه یکشنبه‌شب، هواداران کلسی و سوئیفت در اینترنت همه احتمالات ممکن را در پیوند با رابطه این دو بررسی کرده‌اند، همچنان باید منتظر ماند و دید سرانجام این ماجرا چه می‌شود.

بیشتر از زندگی