مانند سفیر زیبایی دیور عطر بزنید

بسیاری از بازیگران برای نزدیک شدن بیشتر به نقش خود از عطر استفاده می‌کنند

برای ترون عطر همیشه دروازه‌ای برای بازگشت به لحظات خاطره‌انگیز پرمعنا خواهد بود-facebook/Dior

وقتی صحبت از عطر به میان می‌آید، شارلیز ترون، بازیگر و سفیر زیبایی دیور، فقط یک قانون دارد: با خلق‌وخوی خود پیش بروید.

ترون به نشریه این‌استایل «InStyle» گفت روش راه رفتن میان ابر عطر را به اسپری مستقیم آن روی بدنش ترجیح می‌دهد. این روش همان چیزی است که ترون آن را «مه ابری» می‌نامد.

روش «مه‌پاش» به او این امکان را می‌دهد که از تمام جنبه‌های یک عطر لذت ببرد، بدون اینکه بینی و مهم‌تر از همه پوستش را تحت تاثیر قرار دهد. او می‌گوید: «متوجه شده‌ام که تماس مستقیم [عطر] با پوست برای من کمی تهاجمی است و بعد رایحه‌های ظریف آن را از دست می‌دهم. درحالی‌که وقتی از روش مه ابری استفاده می‌کنم، احساس می‌کنم عمق‌میدان بیشتری را به دست می‌آورم. ابعاد دیگر رایحه را بهتر درک می‌کنم.»

عطر برای ترون همیشه دروازه‌ای برای بازگشت به لحظات خاطره‌انگیز پرمعنا خواهد بود. او اغلب به‌دنبال عطرهایی می‌گردد که او را به یاد دوران کودکی‌اش در حومه ژوهانسبورگ در آفریقای جنوبی می‌اندازند: «همیشه چیزی در مورد برخورد قطرات باران با خاک وجود داشت... بویی بسیار منحصربه‌فرد را ایجاد می‌کند. وقتی باران را می‌بینم بسیار هیجان‌زده می‌شوم، چراکه بعدازآن به دنبال مقداری غبار، مقداری خاک می‌گردم و سعی می‌کنم دوباره آن [رایحه] را ایجاد کنم.»

بویی که ترون از آن یاد می‌کند را ما با نام «عطر خاک باران‌خورده» می‌شناسیم و سال‌هاست که عطاران هندی آن را در بطری به علاقه‌مندان این بو می‌فروشند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

رایحه‌های خاطره‌انگیز همچنان نقش مهمی در زندگی ترون ایفا می‌کنند. او به‌عنوان چهره معرف و تبلیغ عطر ژادور J'adore دیور برای نزدیک به دو دهه، اکنون بازگشته است تا در کارزار عطر جدید آن‌ها، L'Or de J'adore حاضر شود.

 L'Or بازآفرینی دوباره رایحه محبوب J'adore است و همچنین نمایانگر اولین عطری است که استاد رایحه‌ها، فرانسیس کورکدجیان، برای این خانه مد ساخت.

کورکدجیان که با رایحه بسیار محبوبش، باراکات رژ ۵۴۰ (Baccarat Rouge 540) شناخته می‌شود، این بار شگفتی دیگری را در دستان خود دارد.

او رگه‌های کلاسیک ژادور از رز، یاس و یلانگ یلانگ (گل‌های درخت کانانگا) را با شکوفه پرتقال، زنبق دره و بنفشه، برای داشتن رایحه‌ای گرم و لطیف، در‌هم آمیخته و حاصل کار رایحه‌ای شیرین و پاییزی است.

اگرچه بسیاری از بازیگران برای نزدیک شدن بیشتر به نقش خود از عطر استفاده می‌کنند، بسیاری از شخصیت‌هایی که ترون نقش آن‌ها را بازی کرده است در شرایطی زندگی می‌کنند که عطر نمی‌زنند، اما در این مورد یک نقش استثنا بود.

فیلم‌برداری فیلم مدرسه خیر و شر نتفلیکس محصول ۲۰۲۲. او یک بطری J'adore را در صحنه فیلم‌برداری همراه خود داشت. او می‌گوید: «[بانو لسو] قطعا یک دختر J'adore است.»

ترون، نماد زیبایی هالیوود، بهترین نصیحتی که تابه‌حال دریافت کرده است از طراح لباس و ظاهر (استایلیست) قدیمی‌اش، لزلی فرمار، بوده که به او قدرت داد تا به شهود خود اعتماد کند.

ترون در مورد یکی از اشتباه‌ها و پشیمانی‌هایش در رابطه با زیبایی می‌گوید: «بدون شک ابروهای نازک دهه ۹۰.» او در ادامه گفت هنوز تلاش می‌کند صدمه‌ای که به ابروهایش زده است را جبران کند.

بیشتر از مُد و زیبایی