نیویورک تایمز بایدن را به‌دلیل انکار دختر مشترک هانتر و رقاص استریپ‌تیز به باد انتقاد گرفت

نویسنده نیویورک تایمز هشدار داد رفتار «به‌دور از وجدان» رئیس‌جمهوری به تمسخر و آزار این دختر چهار ساله در مدرسه منجر خواهد شد

مورین داود، نویسنده نیویورک تایمز، در مقاله‌ای جو بایدن را به باد انتقاد گرفت. جو بایدن اخیرا مدعی شد شش نوه دارد و دختر چهار ساله هانتر بایدن از رقاص استریپ‌تیز (رقاص برهنه) اهل آرکانزاس را نادیده گرفت.

نیوی جون چهار ساله در سال ۲۰۱۸ و در پی ارتباط هانتر بایدن با لاندن رابرتس، رقاص استریپ‌تیز، به دنیا آمد.

به گزارش دیلی‌میل، مورین داود نامه‌‌ای را که پگی، خواهرش، به جو بایدن نوشته بود به اشتراک گذاشت. به نوشته مورین داود، پگی‌‌ــ که جمهوری‌خواه است اما در انتخابات ریاست‌جمهوری به بایدن رای داده بود‌ــ از رفتار بایدن و امتناعش از پذیرش دختر چهار ساله هانتر بایدن حیرت‌زده و منزجر است.

رئیس‌جمهوری آمریکا پیش‌تر در سال جاری گفته بود که «شش نوه» دارد و نیوی جون را که نوه هفتمش است کاملا نادیده گرفته بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

داود نوشت رفتار رئیس‌جمهوری سبب می‌شود که این دختربچه «وقتی بزرگ شود و بفهمد که پدرش و پدربزرگ پدری‌اش نمی‌خواهند هیچ ارتباطی با او داشته باشند»، در مدرسه تمسخر و اذیت شود.

داود در ادامه افزود: «احتمالا یکی دو ویدیو می‌بیند که نیومی، خواهر ناتنی‌اش، را نشان می‌دهد که در ساوث لاون ازدواج می‌کند و شما (جو بایدن) در ایوان کنار بو بایدن کوچک آتش‌بازی را تماشا می‌کنید. و اگر این را نبیند، کلی هم‌مدرسه‌ای خواهد داشت تا به او یادآوری کنند که ناخواسته است. بچه‌ها در این مورد می‌توانند بدجنس و بی‌رحم باشند.»

هانتر بایدن به‌تازگی با لاندن رابرتس ۳۲ ساله به توافق رسیده است که در ازای ماهانه ۲۰ هزار دلار و ملاقات با نیوی جون و نقش پررنگ‌تر در زندگی‌اش، پرونده شکایتش برای تغییر نام خانوادگی نیوی جون به «بایدن» بسته شود.

این دختر چهار ساله هرگز هانتر بایدن را ندیده است و خانواده بایدن او را نپذیرفته‌اند و هنگام کریسمس در کاخ سفید فقط شش جوراب به نشانه شش نوه آویزان می‌کنند.

پگی در نامه‌اش نوشته بود به‌رغم این‌که آزمایش‌ دی‌ان‌ای ثابت می‌کند نیوی جون دختر هانتر بایدن است، از مزایای عضویت در خانواده بایدن برخوردار نیست و فقط چند تا از نقاشی‌های هانتر را دریافت می‌کند و در ادامه افزوده بود «اگر از من بپرسید، توافق چندش‌آوری است».

هانتر پس از ترک اعتیاد به نقاشی روی آورد و نقاشی‌های آبستره‌اش تا ۵۰۰ هزار دلار قیمت‌گذاری شده‌اند‌ــ هرچند گفته می‌شود موفقیتش را مدیون تبعیض و پارتی‌بازی است.

پیش‌تر در هفته جاری، الیس استفانیک، رئیس انجمن حزبی جمهوری‌خواهان، از بایدن به‌شدت انتقاد کرده بود که نوه هفتمش را نپذیرفته است.

او به دیلی‌میل گفت: «سرد، بی‌رحمانه، خودخواهانه و بزدلانه است که رئیس‌جمهوری آمریکا نمی‌تواند عشق یا شفقت به نوه زیبایش نشان دهد. آمریکا این را همان‌طور که هست می‌بیند‌ــ ننگ و فضاحت نابخشودنی.»

به‌رغم توافق هانتر بایدن با مادر نیوی جون، کاخ سفید هنوز وجود این عضو خانواده بایدن را تایید نمی‌کند.  در نشست مطبوعاتی هفته گذشته در کاخ سفید، کارین ژان پی‌یر، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید، در پاسخ به این سوال که با حل‌و‌فصل پرونده نفقه نیوی جون، آیا بایدن اکنون نوه‌اش را می‌پذیرد، گفت هیچ اطلاعی ندارد و سراغ سوال بعدی رفت.

بیشتر از جهان