هانتر بایدن تعدادی از نقاشی‌هایش را برای نفقه دخترش می‌دهد

هانتر بایدن تمایلی ندارد نام خانوادگی‌اش را به این دختر چهار ساله بدهد

هانتر بایدن، پسر رئیس‌جمهوری آمریکا، سرانجام توانست در پرونده نفقه دختر چهار ساله‌اش با مادر فرزندش به توافق برسد. این زن که اهل آرکانزاس است هنگامی که هانتر بایدن درگیر اعتیاد بود از او باردار شد.

این در حالی است که او کمتر از دو هفته پیش با پذیرش تخلف مالیاتی و مالکیت غیرقانونی سلاح، توانست با دادگاه فدرال به توافق برسد و این پرونده را نیز حل‌و‌فصل کند.

به گزارش فوربز، هانتر بایدن در تلاش بود نفقه ماهانه ۲۰ هزار دلاری را که به لاندن رابرتس می‌پرداخت کاهش دهد. نیوی جون، که هانتر بایدن تمایلی ندارد نام خانوادگی بایدن را به او بدهد، در سال ۲۰۱۹ به دنیا آمد.

مشخص نیست مبلغ نفقه ماهانه‌ای که هانتر بایدن اکنون می‌پردازد چقدر است، اما او موافقت کرده است تعدادی از نقاشی‌هایش را به این دختر خردسال بدهد. او پس از ترک اعتیاد به الکل و مواد مخدر، نقاشی را شروع کرد.

رابرتس همچنین تقاضایش برای تغییر نام خانوادگی فرزندش به «بایدن» را پس گرفت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

با بسته شدن این پرونده، یکی دیگر از دردسرهای حقوقی هانتر بایدن در آستانه آغاز کارزار انتخاباتی ۲۰۲۴ پدرش فیصله پیدا کرد. پسر رئیس‌جمهوری آمریکا هفته پیش موافقت کرد دو اتهام فرار مالیایی را بپذیرد و به مالکیت غیرقانونی سلاح هنگام اعتیاد به مواد مخدر اعتراف کند.

رابرتس در سال ۲۰۱۹، پس از این‌که هانتر بایدن فرزندش را نپذیرفت، از او شکایت کرد و آزمایش ثابت کرد که او پدر این دختر است، هرچند او هنوز از تایید علنی این موضوع سر باز می‌زند.

این پرونده در سپتامبر ۲۰۲۲ دوباره باز شد، وقتی هانتر بایدن درخواست کرد به‌‌دلیل «تغییر قابل‌‌توجه شرایط مالی‌‌اش» میزان مقرری ماهانه‌ای که می‌پردازد کاهش پیدا کند.

در این پرونده، کلینت و جنیفر لنکستر وکالت رابرتس را بر عهده دارند، که خود را «جمهوری‌خواه فعال» توصیف می‌‌کنند و جزو گروهی بودند که در سال ۲۰۲۰ سعی داشتند نتیجه انتخابات در ویسکانسین را که به نفع جو بایدن بود، باطل کنند.  

در بخشی از این دعوای حقوقی، آن‌ها خواستار بررسی سوابق مالی هانتر بایدن شدند، از جمله جزئیات فروش آثار هنری‌اش‌ــ مدارکی که در تحقیق کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا در مورد هانتر بایدن و استفاده از نفوذ پدرش در معاملات تجاری نیز موضوعیت دارد.

بیشتر از جهان