در شب‌نشینی بهاری چه بپوشیم

یک نگاه کلی به سبک لباس پوشیدن ستاره‌های مد و سینما در نمایش دیور نشان می‌دهد که لباس‌های تک‌رنگ هنوز هم گزینه جذاب و خوبی است

انتخاب لباس ستاره‌ها به ما کمک می‌کند که بدانیم الان در مهمانی‌های درجه‌یک مد دنیا چه خبر است-FACEBOOK/DIOR

کوتاه، بلند، تک‌رنگ یا گل‌دار؟ انتخاب لباس برای یک مهمانی مهم شبانه همیشه راحت نیست؛ مخصوصا اگر ندانیم بقیه مهمان‌ها قرار است چه لباسی بپوشند و میزبان هم خانه مد دیور باشد.

نمایش مجموعه جدید دیور در بمبئی، پایتخت گلدوزی دنیا، برگزار شد و آشنا شدن با گزینه‌های چهره‌های شاخص مهمان‌ این رویداد، به ما کمک می‌کند که بدانیم الان در مهمانی‌های درجه‌یک مد دنیا چه خبر است.

 یک نگاه کلی به سبک لباس پوشیدن ستاره‌های مد و سینما در نمایش دیور، نشان می‌دهد که لباس‌ تک‌رنگ، چه پیراهن باشد و چه بلوز و دامن همرنگ، همچنان گزینه جذاب و خوبی است.

لباس‌های سیاه‌وسفید هم جای ثابت خودشان را دارند. تجربه نشان داده برش‌های ساده و کلاسیک روی پارچه‌های لخت و رها همیشه شیک و موقرند.

این لباس‌ها را می‌‌توان با کیف و کفش همرنگ یا با رنگ‌های متضاد هماهنگ کرد. کیف‌های طرح‌دار و دارای طرح‌های شلوغ هم گزینه خوبی به‌شمار می‌روند و در تضاد با سادگی لباس به خوبی خودشان را نشان می‌دهند.

مهمان‌های دیور نیم‌نگاهی هم به پارچه‌های گل‌درشت انداخته بودند که امسال با قدرت به مد بهاری وارد شده‌اند؛ هم با پیراهن‌های یکسره و هم لباس‌های دوتکه گل‌دار. این طرح‌های شلوغ را باید با کیف و کفش‌های ساده هماهنگ کرد تا زیبایی خودشان را نشان دهند.

جواهراتی که مهمان‌های دیور برای این رویداد انتخاب کرده بودند، اغلب ساده، کوچک و با رنگ‌های خنثی بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اغلب گوشواره‌ها نگین‌دار یا حلقه‌ای بودند و کمتر کسی مدل آویز و پرجزئیات بر گوش داشت.

کفش‌ها پاشنه‌‌کوتاه بودند و اغلب ستاره‌ها در هوای بهاری و مطبوع این روزهای بمبئی، مدل‌های بندی و روباز به رنگ‌های مشکی و نقره‌ای به پا داشتند.

مهمان‌های دیور شاهد جدیدترین نمایش ماریا گرازیا کیوری، طراح ارشد مجموعه‌های زنانه کریستین دیور، بودند که مجموعه پیش از پاییز ۲۰۲۳ خود را به هند برد و با کاریشما سوالی، طراح ارشد و مدیرعامل آتلیه‌های چاناکیا و مدرسه صنایع دستی چاناکیا در بمبئی، ادای احترام درخوری به هنر هند کرد.

بیشتر از مُد و زیبایی