همه‌چیز درباره رژیم سلامت و زیبایی ویکتوریا بکام

ظاهرا ماهی کبابی و سبزیجات بخار پز و ترکیب ماهی سالمون تازه و آووکادو از جمله غذاهای محبوب ویکتوریا به‌شمار می‌روند

ویکتوریا بکام سال‌هاست به عنوان یک ستاره در بین افراد مشهور می‌درخشد، چه آن زمانی که در گروه «اسپایس گرلز» می‌خواند و چه پس از آن که به دنیای مد و زیبایی قدم گذاشت. چیزی که در مورد او جالب است، تعهدش به سبک غذایی ساده‌ای است که سال‌هاست رعایت می‌کند.

دیوید در مصاحبه‌ای که سال گذشته با پادکست «ریور کافه تیبل۴» (River Cafe Table 4) داشت، گفت او به ندرت از برنامه غذایی خود منحرف می‌شود. ظاهرا ماهی کبابی و سبزیجات بخار پز، و ترکیب ماهی سالمون تازه و آووکادو، از جمله غذاهای محبوب ویکتوریا به‌شمار می‌روند.
هرچه که هست، رژیم غذایی و سلامتی ویکتوریای ۴۸ ساله و مادر چهار فرزند کار می‌کند و او طی این سال‌ها هیکل باریک و چهره بی‌نقص خود را حفظ کرده است.

اما این رژیم غذایی و سلامتی شامل چه مواردی می‌شود؟

 نظم جدی ورزش
به گزارش گاردین، ویکتوریا دو ساعت در روز ورزش می‌کند. هفت کیلومتر دویدن، تمرین تحت نظر مربی و «پلانک‌های زیاد» (نام یک تمرین ورزشی که برای تقویت عضلات میانی بدن کاربرد زیادی دارد) جزئی از برنامه ثابت ورزشی او به‌شمار می‌روند.

نوشیدن سرکه سیب
ترفند ساده و مقرون به صرفه‌ای که ویکتوریا به آن متعهد است، نوشین سرکه سیب است. او در روایتگر اینستاگرام، دستور این نوشیدنی ساده را به اشتراک گذاشت که دو قاشق غذاخوری سرکه سیب را با آب لیموی تازه در آب جوش مخلوط می‌کند.

پودر کلاژن پیتید
بکام به مجله دابلیو (W Magazine) گفت که پودر پیتید کلاژن (زنجیرهای کوچک پروتئینی که از هیدرولیز کلاژن به دست می‌آیند) که پس از تمرین ورزشی خود به قهوه اضافه می‌کند، یکی از مواردی است که در رژیم غذایی روزانه‌اش به آن پایبند است.
درمان‌های زیبایی مبتنی بر امواج رادیویی یا رادیو فرکوئنسی
به گزارش هارپربازار، ویکتوریا بکام که خط تولید لوازم آرایش ویکتوریا بکام بیوتی را اداراه می‌کند، با روش‌های غیرتهاجمی و استفاده از امواج رادیویی یا رادیو فرکوئنسی RF، پوست صورت خود را سفت و شفاف می‌کند. متخصص زیبایی او برای این کار نیلام هلمز است که کریس جنر و لیدی گاگا هم مشتری‌اش به‌شمار می‌روند.

روال ساده مراقبت از پوست
ویکتوریا برای مراقبت از پوست به اصطلاح «کمترین بهترین است» اعتقاد دارد. او به نشریه گلمور گفته بود که زمان و حوصله سر و کله زدن با چند محصول مراقبت از پوست را ندارد. «تعداد محصولات کمتر اما بهتر انتخاب من است». مرطوب کننده، لایه‌بردار و ماسک‌های چشم انتخاب‌های اولند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)


 نوشیدنی روزانه «هیولای سبز»
از روایتگرهای اینستاگرام ویکتوریا مشخص است که او به سلامتی خود و فرزندانش اهمیت زیادی می‌دهد و نوشیدنی سبز در رژیم غذایی او جایگاه ویژه‌ای دارد.

 سنگ‌های آرامش‌بخش

با اینکه استفاده از سنگ‌های آرامش‌بخش و مراقبه به عنوان شبه‌علم در نظر گرفته می‌شوند، در برنامه روزمره بسیاری از افراد مشهور و علاقه‌مندان به سلامتی جایگاه ویژه‌ای دارند.
ویکتوریا بکام در این‌ باره به «نت-آ پورتر» گفت که یک مشت از این سنگ‌ها را کنار تختش دارد و از آن‌ها برای کمک به خواب بهتر استفاده می‌کند.

 ژست ویشنو خوابیده

با دیدن این تصویر از ویکتوریا، شاید آنانتاسانا یا حرکت ویشنو خوابیده ژست ساده‌ای به نظر برسد، اما این یکی از حرکات یوگا است که به قدرت بدنی و انعطاف‌پذیری مناسبی نیاز دارد.

علاوه بر بکام که این ژست را در بسیاری از برنامه‌ها از جمله نمایش الن نشان داده است، ستاره‌هایی چون کورتنی کارداشیان و کیت بکینسیل نیز این تمرین یوگا را انجام می‌دهند.

بیشتر از مُد و زیبایی