ویلیام و کیت ترجیح می‌دهند اندرو به‌جای هری و مگان همسایه‌شان باشد

یک مفسر سلطنتی ادعا می‌کند زوج سلطنتی احتمالا شاهزاده هری و مگان مارکل را به‌عنوان همسایه‌ نزدیک خود نمی‌خواهند

شاهزاده اندرو از اقامتگاه فعلی خود در لژ سلطنتی خارج خواهد شد-facebook/@TheBritishMonarchy

یک مفسر سلطنتی گفت که شاهزاده و شاهدخت ولز ترجیح می‌دهند به جای شاهزاده هری و مگان، شاهزاده اندرو همسایه آن‌ها باشد.

این پس از آن منتشر شد که هفته گذشته گزارش‌ها فاش کردند شاه چارلز سوم دوک و دوشس ساسکس را از اقامتگاه بریتانیایی‌شان، فراگمور کاتج در وینزر، بیرون کرده و طبق گزارش‌ها، کلیدها را به برادر رسوایش، شاهزاده اندرو، سپرده است.

اما گزارش‌ها همچنین حاکی از آن است که او می‌خواهد پیشنهادی آشتی‌جویانه‌ را پیش بکشد و در کاخ باکینگهام سوئیتی به هری و مگان مارکل بدهد.

جنی باند، روزنامه‌نگار انگلیسی و مفسر سلطنتی، در واکنش به این خبر مبنی بر اینکه ساسکس‌ها ممکن است در کاخ باکینگهام که فقط ۱۰ دقیقه با کاخ کنزینگتون، محل زندگی شاهزاده و شاهدخت ولز، فاصله دارد، بمانند، گفت که ویلیام و کیت برای همسایگی خود اندرو را به هری و مگان ترجیح می‌دهند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

باند به مجله اوکی (!OK)  گفت: «آن‌ها [شاهزاده و شاهدخت ولز] کاملا از تصمیم چارلز حمایت خواهند کرد. آن‌ها احتمالا هری و مگان را به عنوان همسایه‌ نزدیک خود نمی‌خواهند.»

او افزود: «من فکر می‌کنم آن‌ها احتمالا اندرو را ترجیح می‌دهند.»

این موضوع پس از آن اتفاق می‌افتد که شاهزاده هری در کتاب خاطرات خود، «اضافی»، ادعا کرد برادرش یک بار او را زده است. هری همچنین ادعا کرد که ویلیام و کیت، همسرش، مگان را دوست ندارند و رفتار خصمانه آن‌ها را بارها توصیف کرده است. این در حالی است که گفته می‌شود ویلیام قبل از عروسی آن‌ها در سال ۲۰۱۸ از برادرش خواسته است با مارکل ازدواج نکند.

سخنگوی این زوج در بیانیه‌ای که روز چهارشنبه ۱ مارس منتشر شد، تایید کرد که از ساسکس‌ها خواسته شده است اقامتگاهشان را تخلیه کنند.

در این بیانیه آمده است: «می‌توانیم تایید کنیم که از دوک و دوشس ساسکس درخواست شده است اقامتگاه خود در فراگمور کاتج را تخلیه کنند.»

مشخص نیست که آیا درخواست از این زوج برای تخلیه بر شانس آن‌ها برای دعوت به تاج‌گذاری پادشاه در بهار امسال تاثیر می‌گذارد یا نه.

به گزارش سان، شاهزاده اندرو از اقامتگاه فعلی خود در لژ سلطنتی خارج خواهد شد. یک منبع به این نشریه گفت که او برای خارج شدن از عمارت ۳۰ اتاقه در پارک بزرگ وینزر که از سال ۲۰۰۳ ساکن آن شده بود، «مقاومت» می‌کند.

اندرو به دلیل ارتباطش با جفری اپستین، سرمایه‌دار پدوفیل، از سمت خود کناره‌گیری کرد. او سال گذشته با ویرجینیا گیفری که اندرو را متهم کرده بود وقتی او زیر سن قانونی بوده، به او تعرض جنسی کرده است، به توافقی چند میلیون پوندی دست یافت. اندرو این اتهام‌ها را به‌شدت رد می‌کند.

این منبع همچنین ادعا کرد که اخراج دوک و دوشس از ملک «به طور حتم پایان دوران هری و مگان در بریتانیا است».

ایندیپندنت برای توضیح با کاخ باکینگهام و نمایندگان ساسکس‌ها تماس گرفته است.

© The Independent

بیشتر از زندگی