رونمایی ایندیپندنت از جادوگر مخصوص ابراهیم رئیسی؛ زرقاط ابلیس

نخستین ماموریت زرقاط ابلیس سحر و جادوی مقام‌های چینی بود

زرقاط ابلیس ۲۰ روز پیش از سفر ابراهیم رئیسی به چین اعلام کرد که به فعالیت‌های سیاسی وارد شده است‌ــ نهاد ریاست جمهوری

در سفر اخیر ابراهیم رئیسی به چین، یک جادوگر ویژه‌ هم با هدف جادو کردن شی جین‌پینگ، رئیس‌جمهوری چین، و سایر مقام‌های این کشور، او را همراهی می‌کرد.

رئیسی ۲۵ بهمن در راس هیئتی متشکل از تعداد قابل‌توجهی از مقام‌های دولتی به چین سفر کرد تا علاوه بر گسترش مراودات تجاری، پکن را در مذاکرات احیای برجام فعال‌تر کند. برخی گزارش‌ها حکایت از آن دارد که رئیس دولت سیزدهم در دیدار با همتای چینی خود، از او خواسته است در این مذاکرات نقش موثر‌تری ایفا کند.

دو هفته پس از بازگشت رئیسی به تهران، علیرضا پورمسعود که او را نسخه دیگر علی‌اکبر رائفی‌پور می‌شناسند، در توییتر خود موضوع این جادوگر را فاش کرد. پور‌مسعود در سال‌های اخیر همچون رائفی‌پور با انواع حمایت‌های پیدا و پنهان نهاد‌های حاکمیتی در دانشگاه‌ها و هیئت‌ها و ارگان‌های دولتی سر برآورده است و خود را مدرس رسانه، نویسنده و استراتژیست می‌داند.

او در توییت خود، بی‌آنکه از ابراهیم رئیسی نامی ببرد، نوشت: «وقتی یکی از مسئولان اجرایی دولت به جای حل مشکلات مشغول رجوع به جن‌گیر و رمال برای تحقق رویای ریاست‌جمهوری ۱۴۰۴ است، وضعیت بهتر از این نمی‌شه. همینی که هست. وقتی کوتوله‌های سیاسی به قدرت می‌رسند، تنها چیزی که موضوعیت ندارد مردم‌ هستند و در نهایت دولتی که فلج مغزی شده.»

این توییت پس از آن منتشر شد که یک جادو‌گر جن‌گیر در کانال تلگرامی خود تصاویری از همراهی‌اش با ابراهیم رئیسی در چین منتشر کرد. این جادوگر خود را «شمس» معرفی می‌کند و مدت‌ها است که با عنوان «ساحر سفلی زرقاط ابلیس» یا «زرقاط ابلیس» در رسانه‌های اجتماعی بخصوص یوتیوب به آموزش سحر، جادو و طلسم مشغول است.

از هویت واقعی او اطلاعات دقیقی در دست نیست اما برخی نام او را صدر‌الدين برهانی ذکر کرده‌اند که به عنوان مترجم کتاب‌های یوگا و آموزش طلسم شناخته می‌شود.

کانال تلگرامی او روز ششم بهمن ماه به طور رسمی اعلام کرده بود که قرار است فعالیت خود در حوزه سیاست را آغاز کند: «بنا بر وظیفه ملی و در راستای اعتلای میهن عزیزمان ایران تا مدتی دیگر شاهد حضور استاد زرقاط بزرگوارمان در عالم سیاست خواهیم بود.»

یکی دیگر از کانال‌های مرتبط با «شمس» به نام «دانش نوین» ۲۰ روز بعد تصاویری از همراهی او با ابراهیم رئیسی در چین منتشر کرد که آشکار می‌کند این جادوگر رسما به تیم رئیس دولت سیزدهم پیوسته است.

شمس در این کانال نوشت سفر به چین «پر از دستاوردهای مثبت» بود، اما حاضر نشد درباره این دستاورد‌ها توضیحات بیشتری ارائه کند.

اگر این «استاد شمس» همان صدر‌الدين برهانی باشد که کتابی با عنوان «شکل‌های گوناگون طلسم‌های چینی و آیین‌های تائوئیسمی آن‌ها» ترجمه کرده است، علت همراهی او با رئیسی آشکار‌تر می‌شود.

برهانی کتاب دیگر با عنوان «دانش مخفی هویی مینگ چینگ» ترجمه کرده که موضوع آن «دانش باستانی چینی برای برون‌فکنی و سفرهای اختری بسیار پیشرفته» است. به نوشته مترجم، در این کتاب آموزش داده می‌شود که «چگونه جنین بودا را در خود ایجاد کنیم و آن را به چه روشی از بدن خود خارج کنیم».

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

از صدر‌الدین برهانی یا شاید همان «استاد شمس» در یوتیوب و سایر رسانه‌های اجتماعی، کتاب‌ها و جزوات و ویدیوهای متعددی در زمینه آموزش طلسم و سحر و جادوگری وجود دارد. از قرار معلوم فعالیت‌های این جادوگر بیشتر در حوزه آموزش متمرکز است و به نظر می‌رسد با نظر جریان «جبهه پایداری» به دولت سیزدهم پیوسته تا با جادو جنبل به این دولت در اداره کشور کمک کند.

جبهه پایداری پیش از این در دولت محمود احمدی‌نژاد هم با استخدام جن‌گیر معروفی به نام عباس غفاری، تصور می‌کرد که می‌تواند به دولت مستقر در اداره کشور کمک کند. محمود احمدی‌نژاد و اسفندیار رحیم‌مشایی که در آن سال‌ها ارتباط تنگانگی با جبهه پایداری داشتند، تا آنجا که توانستند به غفاری میدان دادند و از طلسم‌های او استفاده می‌کردند تا اینکه در پی بالا گرفتن اختلاف‌ها میان محمود احمدی‌نژاد و علی خامنه‌ای، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران غفاری را بازداشت و برای مدتی زندانی کرد. بعد‌ها اعلام شد در بخش‌های دیگری از حاکمیت هم از جادوگری‌ او استفاده می‌شود.

عباس غفاری جن‌گیر و جادوگر مخصوص محمود احمدی‌نژاد بود و حالا ابراهیم رئیسی با استخدام زرقاط ابلیس قدم در راهی گذاشته است که پیش‌تر یک دولت محافظه‌کار دیگر آن را پیموده بود.