شاهزاده هری: درباره «ماجرای ساقدوش» مگان و کیت «۲۵ روایت مختلف» وجود دارد

شاهزاده هری و مگان مدعی شده‌اند که درواقع کیت پیش از ازدواجشان دوشس ساسکس را به گریه انداخته و سپس پوزش خواسته است

شاهزاده هری اقرار کرد که «تنش‌ها شدید بود»، اما تاکید کرد که باور دارد کاخ باکینگهام می‌توانست این گزارش‌ها را تکذیب کند- Paul ELLIS / POOL / AFP

شاهزاده هری می‌گوید از ماجرایی که طبق گزارش‌ها در آن مگان مارکل جاری‌اش، شاهدخت ولز، را به گریه انداخت، «۲۵ روایت مختلف» وجود داشته است.

در حول‌و‌حوش ازدواج زوج ساسکس، گزارشی در سطح وسیع منتشر شد که در آن ادعا شده بود که در مشاجره‌ای در مورد پیراهن‌ ساقدوش‌ها، مگان کیت میدلتون را به گریه انداخته است.

دوک ساسکس در مصاحبه‌ای با آی‌تی‌وی پیش از انتشار کتاب زندگی‌نامه‌اش با عنوان «اضافی» (Spare) در روز سه‌شنبه، ۱۰ ژانویه (۲۰ دی)، به سوالاتی درباره چگونگی وقوع آن ماجرا و تاثیرات آن پاسخ داد.

طبق خاطرات هری، مگان به گریه افتاد و کیت روز بعد برای عذرخواهی به دیدنشان آمد.

شاهزاده هری در پاسخ به این پرسش که چرا این روایت هرگز اصلاح نشد، گفت: «باید از آن‌ها پرسید. آن‌ها با طیب خاطر درباره چیزهایی کمتر جنجالی، اظهارنظر می‌کردند.»

«دریافت من این است که علت اینکه نیامدند بگویند آن روایت حقیقت ندارد، این بود که در آن صورت منجر به این می‌شد که «پس اگر آنطور نبوده، آیا برعکسش بوده؟»

«حال آنکه در واقع مجبور نبودی اعتراف کنی که ماجرا برعکس بوده است.»

شاهزاده هری اقرار کرد که «تنش‌ها شدید بود»، اما تاکید کرد که باور دارد کاخ باکینگهام می‌توانست این گزارش‌ها را تکذیب کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ایندیپندنت ضمن تماس با نمایندگان کاخ جویای نظر آن‌ها شده است.

مگان در مصاحبه‌ سال ۲۰۲۱ خود با اپرا وینفری گفت که جاری‌اش، دوشس کمبریج، او را به گریه انداخت، نه برعکس چنانکه در جراید زرد آمده است.

به گفته مگان، گزارش‌های نشریات زرد که این دو زن را متهم می‌کنند که پیش از مراسم ازدواج سلطنتی سال ۲۰۱۸ بر سر لباس دختران گل‌افشان با هم مشاجره کردند، تا حدی درست بود، اما دوشس ساسکس بود که به گریه افتاد.

دوشس ساسکس گفت: «برای کوچک کردن کسی این حرف را نمی‌زنم، چون هفته ازدواج خیلی دشوار گذشت و او از چیزی دلخور بود. چند روز قبل از ازدواج، او از چیزی دلخور بود. بله ماجرای لباس‌های دختران گل‌افشان درست بود.»

او گفت آن ماجرا در وقت بدی رخ داد، یعنی هنگامی که مشخص نبود پدرش در مراسم ازدواج او شرکت می‌کند یا نه. او در نهایت هم بعد از اینکه ادعا کرد دچار حمله قلبی شده است، در مراسم شرکت نکرد.

مگان گفت: «نظر من این بود که در روزهای منتهی به ازدواج هر چیز دیگری هم رخ بدهد، انجام ندادن کاری که همه داشتند انجام می‌دادند، یعنی حمایت کردن، منطقی نبود.»

مگان به وینفری گفت، پس از آن مشاجره که «مرا به گریه انداخت»، کیت با فرستادن گل و دست‌نوشته‌ای، «کوتاه آمد و پوزش خواست.»

دوشس گفت: «همان کاری را کرد که اگر خودم می‌فهمیدم کسی را ناراحت کرده‌ام، انجام می‌دادم، بله، پذیرفتن مسئولیت کاری که انجام داده‌ام»، و افزود که دیگر وارد جزئیات شدن منصفانه نیست، چون کیت معذرت‌خواهی کرده است.

© The Independent

بیشتر از زندگی