کتاب خاطرات شاهزاده هری؛ دعوای دو برادر شدیدتر از تصور عمومی بود

شاهزاده هری مدعی است که شاهزاده ویلیام در جریان درگیری شدید بر سر رفتار مگان مارکل، یقه‌اش را گرفت و او را به زمین کوبید

به گزارش نشریه میرر، شاهزاده هری در کتاب جدید خاطراتش ادعا می‌کند که برادرش، شاهزاده ویلیام، در یک نزاع و درگیری شدید بر سر رفتار مگان مارکل، یقه‌اش را گرفت و او را به زمین کوبید.

دوک ساسکس در بخشی از کتاب خاطراتش (Spare) که پیش از انتشار به بیرون درز کرده است، ادعا می‌کند که در سال ۲۰۱۹ با برادر بزرگ‌ترش در خانه‌اش در لندن درگیر شده که این نزاع باعث بریدگی و خراش روی کمرش شده است.

گفته شده است که شاهزاده کنونی ولز در حالی به خانه هری در ناتینگهام کاتیج رفته تا در مورد رابطه‌شان صحبت کند که از پیش بسیار برافروخته بود و دو برادر در این دعوا بر سر یکدیگر به‌شدت فریاد می‌کشیدند.

گزارش شده که هری سپس ادعاهای برادرش را رد کردو به آشپزخانه رفت و به او گفت: «ویلی، وقتی تو این‌طوری هستی نمی‌توانم با تو صحبت کنم».

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

دوک در قسمتی از کتاب می‌نویسد: «آب را گذاشت، مرا چیز دیگری صدا زد، سپس به سوی من آمد.»

«همه این‌ها خیلی سریع اتفاق افتاد. خیلی سریع یقه‌ام را گرفت و گردنبندم را پاره کرد و مرا به زمین کوبید. روی ظرف غذای سگ فرود آمدم، ظرف زیر من ترک خورد و تکه‌هایش در کمرم فرو رفت.»

«برای لحظه‌ای آنجا دراز کشیدم، مات و مبهوت، سپس بلند شدم و به او گفتم که بیرون برود.»

طبق گزارش‌ها، شاهزاده ولز بعدا از برادرش خواست که به مگان درباره درگیری چیزی نگوید اما هری در پاسخ گفته است: «یعنی اینکه به من حمله کردی را نگویم؟» که ویلیام گفته است: «من به تو حمله نکردم، هارولد.»

هری گفت که بلافاصله به همسرش در مورد این حادثه چیزی نگفت، اما او بعدا متوجه «خراش و کبودی» در کمر او شده است.

گفته می‌شود که در طول مشاجره، ویلیام مگان را «بی‌ادب» و «بی‌تفاوت» خطاب کرده؛ نظراتی که برادر کوچک‌تر گفته است تکرار طوطی‌وار «روایت مطبوعاتی» درباره همسرش بود.

میلیون‌ها نفر در سراسر جهان منتظر انتشار کتاب شاهزاده هری در دهم ژانویه‌اند و تا آن زمان مشخص نیست که آیا این روایت‌ها از کتابی که هنوز منتشر نشده است، واقعیت دارد یا صرفا حدس و گمان‌هایی برای پرفروش کردن کتاب است.

بیشتر از زندگی