زنی در آمریکا که چاقو خورده و زنده‌به‌گور شده بود، نجات یافت

این زن همسرش را متهم کرد که او را زنده‌به‌گور کرده است

به تخمین این زن، او چند ساعت زیر خاک بود اما توانست برخی نوارها را از دستانش بکند و از گودال بیرون بیاید- Thurston County Sheriff's Office

زنی در ایالت واشنگتن آمریکا، پس از اینکه چاقو خورد و زنده‌به‌گور شد، توانست فرار کند و خود را نجات دهد. بر اساس شکایت حقوقی مطرح شده، عامل خشونت همسر این زن بود که گفته می‌شد مدتی است با او ارتباط نداشته است. 

به گزارش شبکه ا‌ن‌بی‌سی آمریکا، با استناد به اسناد دادگاه، ماموران پلیس منطقه ترستون در ایالت واشنگتن حدود ساعت ۱ بامداد دوشنبه به خانه‌ای فراخوانده شدند و زنی را یافتند که گوشه‌ای قایم شده بود و فریاد می‌زد: «شوهرم می‌خواهد مرا بکشد.»

طبق اسناد دادگاه دست، پا و گردن این زن را با نوارچسب بسته بودند. در این سند می‌خوانیم: «پاها، دست‌ها و سر او به‌شدت زخم شده بود و لباس و موهایش پر از خاک بودند.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

پلیس ساعاتی بعد، چای کیونگ آن ۵۳ ساله را دستگیر کرد. به گزارش روزنامه اولمپین، پلیس او را در ماشین خود در نزدیکی یک مسیر پیاده‌روی محلی پیدا کرد. کیونگ آن با چندین اتهام مواجه است؛ از جمله قتل عمد و آدم‌ربایی. او در زندان است و آزادی‌ او با وثیقه هم ممکن نیست.

بر اساس دادنامه، کیونگ آن هنگام جروبحث با همسرش در مورد طلاق و مسائل مالی، به او حمله کرده است. این زن به پلیس گفت که شوهرش او را با نوارچسب بست و در ماشین خانواده انداخت. زن توانست با ساعت اپل (اپل‌واچ) خود به برخی اطرافیانش پیغام فوری بفرستد و با پلیس ۹۱۱ تماس بگیرد؛ اما چون دهانش با چسب بسته شده بود، امکان ارتباط بیشتر نداشت.

به گفته این زن، کیونگ آن سپس با چکش ساعت او را نابود کرد و او را به منطقه‌ای جنگلی برد. او حفره‌ای در زمین کند و چند بار به سینه زن چاقو زد و او را در حفره انداخت و رویش را با درخت پوشاند. در دادنامه آمده است: «این زن پس از اینکه در زمین خاک شد، می‌توانست صدای راه رفتن شوهرش و خاکی را که روی او می‌ریخت، بشنود.»

به تخمین این زن، او چند ساعت زیر خاک بود اما توانست برخی نوارها را از دستانش بکند و از گودال بیرون بیاید. او سپس حدود ۳۰ دقیقه دوید تا به خانه‌ای رسید و آنجا بود که ساکنان خانه با ۹۱۱ تماس گرفتند.

بیشتر از جهان