ریس ویترسپون ۷۷ جفت کفش را بعد از فیلمی نگه داشت

این بازیگر برای هدر نرفتن لباس‌ها و کفش‌ها آن‌ها را نگه داشت

Dimitrios Kambouris / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP ریس ویترسپون در ضیافت مُد در موزه متروپولیتن نیویورک۲۰۱۴

ریس ویترسپون افشا کرد کل لباس‌های پوشیده در فیلم «قانونا بلوند» ( Legally Blonde)، از جمله ۷۷ جفت کفش جیمی چو (Jimmy Choo) را برای خود نگاه داشته است.

این بازیگر ۴۳ ساله که در برنامه گراهام نورتون صحبت می‌کرد، گفت چندین یادگاری از پشت صحنه این فیلم محبوب، که در سال ۲۰۰۱ منتشر شد، برای خود نگاه داشته است.

خانم ویترسپون گفت: «من تمام لباس‌هایی که پوشیدم از جمله ۷۷ جفت کفش جیمی چو را نگاه داشتم». و توضیح داد پیش از فیلم‌برداری روی این پیش‌شرط تاکید کرده بود.

او ادامه داد: «مطمئن شدم این بند در قراردادم ذکر شود! البته تا ۱۵مین سالگرد فیلم به این لباس‌ها دست نزدم و بعد با دخترم کلی با آنها بازی و تفریح کردیم. بعضی هنوز اندازه می‌شد و بعضی نه، ولی در کل خیلی خوش گذشت».

ریس ویترسپون کنار همکار مجری خود در «برنامه صبحگاهی» (Morning Show) جنیفر انیستون و همچنین جولی اندروز در این برنامه حضور یافت که هر دوی ایشان نیز از این اعتراف وی آشکارا تعجب کردند.

ولی این بازیگر استدلال کرد که اگر بر نگاه‌ داشتن لباس‌ها و به ویژه کفش‌ها تاکید نمی‌کرد، تمام آنها هدر می‌شدند.

او افزود: «در غیر این صورت، آنها فقط لباس‌ها را در کمدی می‌گذاشتند و هیچ کس نمی‌دانست چه بر سر آنها آمد یا کجا هستند». او همچنین فاش ساخت این لباس‌ها اکنون در موزه اسکار در لوس‌آنجلس به نمایش عمومی گذاشته شده‌اند.

خانم اندروز هم اعتراف کرد یک تکه از لباس‌هایش را از دوران نقش‌آفرینی در فیلم «ماری پاپینز» (Mary Poppins) نگاه داشته است. 

او گفت: «من هم آن کفش‌های قشنگ صورتی که تا بالا دکمه داشت و ماری هنگام قدم زدن با برت می‌پوشید، را برای خود نگاه داشتم. آنها اکنون با ماسه پر شده و برای جلوگیری از بسته شدن در استفاده می‌شوند».

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk

© The Independent

بیشتر از زندگی