هیلی بیبر: جاستین را از سلنا ندزدیدم

هیلی: این آنقدر احمقانه است که من به معنای واقعی کلمه، هرگز در مورد آن صحبت نکرده‌ام

 الکس کوپر گفت، مردم درباره رابطه بین جاستین و سلنا وسواس و شیفتگی بیمارگونه‌ای پیدا کرده بودند-Instagram/justinbieber

هیلی و جاستین بیبر سال سختی را پشت سر گذاشته‌اند. هیلی یک بیماری شبیه سکته مغزی را از سر گذراند و جاستین هم هنوز با عوارض بیماری که عضلات صورتش را بی‌حس کرده بود، دست به گریبان است. این زوج برخلاف انتظار منتقدانشان، زندگی خوبی با هم دارند اما به نظر می‌آید فشارهای روانی باعث شده است هیلی تصمیم بگیرد به بعضی شایعات که درباره زندگی شخصی او و سلنا گومز، ستاره موسیقی، وجود دارد و او تا حالا به آن‌ها بی‌اعتنا بود، پاسخ بدهد .

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)


هیلی بیبر در نمایش ایو سن‌لورن در هفته مد پاریس، گفت درباره این شایعات که او جاستین را از سلنا گومز دزدیده است، صحبت خواهد کرد.

هیلی را متهم می‌کنند که شوهرش، جاستین، را از سلنا گومز، دوست دختر سابق او، دزدیده است؛ شبیه آنچه در رابطه برد پیت و آنجلینا جولی پیش آمد و باعث شد زندگی مشترک برد پیت و جنیفر آنیستون به پایان برسد.

هیلی بیبر، مدل ۲۵ساله و همسر جاستین بیبر، در نمایش مجلل ایو سن‌لوران در هفته مد پاریس پای برج ایفل، حضور یافت و ضمن نشستن در ردیف اول، با پوشیدن دامنی بسیار کوتاه، پاهای زیبا و کشیده‌اش را به رخ کشید.


به گزارش دیلی میل، هیلی یک دامن آدامسی‌رنگ کوتاه را با یک ژاکت همرنگ با آستین‌های پفی و دکمه‌های طلایی هماهنگ کرده بود. او یک جفت کفش پاشنه‌بلند مشکی پوشیده بود و یک کیف YSL بر شانه داشت. هیلی موهای قهوه‌ای رنگش را صاف کرده و برای تکمیل ظاهر خود، یک سایه چشم برنزی با رژ لب رنگ پوست را برگزیده بود.
در بخشی از مصاحبه‌ای که روز دوشنبه در پادکست «کال هر ددی» (Call Her Daddy) و رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد، هیلی در این باره گفت: «این آنقدر احمقانه است که من به معنای واقعی کلمه، هرگز در مورد آن صحبت نکرده‌ام. بسیاری از تداوم [این شایعات] و نفرت‌پراکنی‌ها از اوه، تو او را دزدیدی، ناشی می‌شود.»

گفت‌وگو در مورد جاستین و سلنا زمانی آغاز شد که الکس کوپر، مجری برنامه، گفت که مردم درباره رابطه بین جاستین و سلنا وسواس و شیفتگی بیمارگونه‌ای پیدا کرده بودند و سپس پرسید: «آیا هم‌زمان با [سلنا] با جاستین رابطه عاشقانه داشتی؟»

هیلی گفت که می‌خواهد بالاخره به ادعای دزدیدن جاستین از سلنا پاسخ دهد: «موضوع این است که مردم باید حقیقت را بدانند. چرا که حقیقتی وجود دارد.»

البته هیلی در این مصاحبه این حقیقت را بیان نکرد، اما قرار است به‌زودی در این‌باره صحبت کند.

بیشتر از زندگی