کارولینا هررا با نمایش «باغ پنهان» هفته مد نیویورک را غرق شادی کرد

وس گوردون، طراح مجموعه، از یکی از داستان‌های محبوب کودکی‌اش به اسم «باغ پنهان» الهام گرفته است

کارولینا هررا در نمایش روز دوشنبه، ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) در هفته مد نیویورک، تصویر عاشقانه‌ای از طبیعت و زیبایی بهار ترسیم کرد و تاکید ورزید که زیبایی‌شناسی زنانه مدرن و چشمگیر این نام تجاری، برای هر زنی در طول فصول و دهه‌ها کاربرد دارد. 

به گزارش نیویورک پست، وس گوردون، طراح این مجموعه، با الهام از یکی از داستان‌های محبوب کودکی‌اش، «باغ پنهان» (The Secret Garden) نوشته فرانسیس هاجسون برنت، گفت: «اشکالی ندارد در دنیایی که می‌تواند تاریک، ترسناک، و غیرقابل پیش‌بینی باشد، برخی چیزها فقط شادی و زیبایی محض باشند. نمایش امروز صبح ما درباره این بود.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

موزیک متن این نمایش که در سالن رقص زیبای هتل پلازا برگزار شد، ترانه «Don’t Rain on My Parade» باربارا استرایسند از فیلم کلاسیک «دختر بامزه» بود که فضای عاشقانه شاد کلاسیکی را تکمیل می‌کرد که مدل‌ها با لباس‌های مجلسی گل‌دار که با دست روی آن‌ها نقاشی شده بود، پیراهن‌های کوتاه، کلاه‌های سطلی‌شکل، و سرهمی‌هایی همراه با رژ لب قرمز یا گوشواره‌های آویزدرشت، به تصویر کشیدند.

گوردون و گروهش نمایش لباس‌های دست‌دوز ماهرانه را با یک لباس مجلسی آغاز کردند؛ یک بلوز نخی راه‌راه با دامن تافته، که حس‌و‌حال عجیب یک باغبان سطح بالا را در همراهی با مد واقعی هررا تصویر می‌کرد. 

استلا مکسول و کارلی کلاوس، دو مدل این گروه، هر یک با دو ظاهر مجزا ظاهر شدند. مکسول در یک پیراهن کوتاه گل‌دار زرد قناری می‌درخشید، و کلاوس در لباس دومش با یک پیراهن مجلسی آستین‌بلند زرد با گل‌های صدتومانی، قدبلندتر دیده می‌شد.

از بخش‌های شاخص این مجموعه، لباس قالب تن راسته قرمزی با آستین گل رز بزرگ بود که کیت هادسون، هنرپیشه، شب قبل در جشنواره فیلم تورنتو با آن دیده شده بود. 

یکی دیگر از لحظات چشم‌نواز، یک لباس زرد کوتاه با چند طبقه تور چین‌دار همرنگ بود که به نظر می‌رسید مدل روی آن شناور است. نمایش مجموعه هررا را پرشس لی با یک لباس ابریشمی مشکی بدون بند که دامن آن با چندین متر پارچه توری تزئین شده بود، خاتمه بخشید.

گوردون تاکید کرد که دلیل پیشرو بودن هررا در هر فصل، توانایی آن‌ها در شنیدن (صدای) زنان است. او گفت: «اگر به زنانی که لباس‌های شما را می‌پوشند توجه کنید، پیشرو بودن با زمان دشوار نیست.»

بیشتر از مُد و زیبایی