ویکتوریا بکام دوباره در حال طراحی کیف‌های دستی است

این کیف‌ها قرار است علاوه بر زیبا بودن کاربردی هم باشند

یک رقیب شیک و تازه‌نفس وارد میدان رقابت بهترین کیف‌های چرمی شده است. ویکتوریا بکام از اول سپتامبر مجموعه کیف‌های دستی جدیدش را راهی بازار کرده است. این مجموعه شامل هشت مدل است که برای «تکمیل کمد لباس زنانه مدرن» طراحی شده‌اند، یعنی تبدیل به کیف روزمره‌ای که بیش از هر چیز دیگری مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ کیف‌های تاشوی جادار در رنگ‌های متنوع، کیف‌های شانه‌ای دهه نودی و یک طرح سطل مانند با طیفی از رنگ‌های خنثی و کرم که با تزئینات فلزی به رنگ طلایی کامل شده‌اند.

این کیف‌های دستی ویکتوریا بکام برای نخستین بار روی سکوی نمایش پاییز ۲۰۲۲ رفتند و اکنون آماده ورود به بازار‌ند.

بکام درباره این مجموعه گفت: «من هر قطعه را طوری طراحی کردم که شبیه به ادامه بدن یا کل پوشش باشد. غیر پیچیده در ظاهر، متفکرانه و با ملاحظه در خلق. خطوط نرم‌ و پیچیدگی‌ها پنهان‌اند که به ایجاد الگوهایی فوق‌العاده زیبا منجر می‌شود.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ایده‌های طراح به جزئیاتی واقعی بدل شده‌اند، بند‌هایی فلزی که اشاره به ساعت‌ها و جواهرات مردانه از مجموعه بهار ۲۰۲۲ دارد. رنگ‌های صورتی و سبز زمردی به‌علاوه یک طرح تکرارشونده نشان تجاری روی برخی از محصولات به چشم می‌خورد.

در سکوی نمایش پاییز ۲۰۲۲، مدل‌ها در کنار لباس‌های پولک‌دوزی و جواهردوزی شده در ترکیب نیمه‌رسمی پاییزی، این کیف‌های جدید را نیز معرفی کردند، اما طراح می‌خواست این مجموعه به یک محصول بسیار مجلل و مناسب برای هر لباسی تبدیل شود، نه آن نوعی که برای استفاده در یک موقعیت خاص نگه می‌دارید و در غیر این صورت در گوشه‌ای رها می‌کنید.

بکام در ادامه افزود: «من اغلب با در نظر گرفتن خودم طراحی می‌کنم و کاربردی بودن برای من بسیار اهمیت داشت. کیف دستی من باید با زندگی روزمره من مطابقت داشته باشد، بنابراین حتی قطعات کوچکتر نیز با تمام ضروریات منطبق است.»

این اولین باری نیست که ویکتوریا بکام کیف‌های کلاچ (کیف دستی کوچک) و شانه‌ای را در مجموعه‌اش کار می‌کند، اما این بار این مجموعه بسیار محتاطانه و با در نظر گرفتن جوانب زندگی روزانه و کاربرد آن طراحی و ساخته شده‌اند.

بیشتر از مُد و زیبایی