شایعه لو رفتن سبک لباس شب‌نشینی موزه متروپولیتن ۲۰۲۳

تیک‌تاکی‌ها فکر می‌کنند سبک لباس شب‌نشینی موزه متروپولیتن فضا باشد

شایعاتی در بین کاربران شبکه اجتماعی تیک‌تاک پخش‌شده است که احتمالا سبک لباس مهمانی شب‌نشینی موزه متروپولیتن «فضا» باشد. ظاهرا منشا این شایعات به اشتراک گذاشته شدن طرح‌های برخی طراح‌های ناشناس برای این مراسم و با الهام از فضا بوده است.

به دنبال این شایعه تصاویر بامزه (memes) زیادی در تیک تاک ساخته شده است. کاربران با این فرض لباس فضایی هنرمندان مورد علاقه خودشان را طراحی و حسابی بازار شایعه را داغ کرده‌اند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

شب نشینی مد موزه متروپولیتن که برای حمایت از بخش لباس این موزه هر سال در اولین دوشنبه ماه مه برگزار می شود یکی از بزرگترین رویدادهای مد است که هر رویداد آن یک سبک لباس مخصوص دارد.

سال گذشته نزدیک به ۴۰۰ نفر از افراد مشهور، ستاره‌های صنعت سرگرمی و هنرمندان در این مراسم شرکت کردند. موضوع آن «در آمریکا: گلچین مد» بود و در دعوت‌نامه‌ها برای موضوع پوشش شب‌نشینی نوشته‌شده بود «شکوه عصر طلایی».

آنا وینتور سردبیر نشریه مد و زیبایی ووگ، از سال ۱۹۹۵ تابه‌حال میزبان این رویداد است. در سال گذشته یکی از موضوعات مهمی که به آن پرداخته شد انتخاب لباس کیم کارداشیان بود که پیراهن مشهور مرلین مونرو را پوشید. لباسی که پوشیدنش موج انتقادها را به همراه داشت و بسیاری کارداشیان را متهم کردند که لباس را پاره کرده تا به زور اندازه‌اش شود. این ادعا از طرف موزه‌ای که لباس را به کیم قرض داده بود تکذیب شد.

بیشتر از مُد و زیبایی