ویکتوریا بکام بالاخره برای سایز بالا هم لباس طراحی کرد

ویکتوریا که بسیار لاغر است در سال ۲۰۰۱ اعتراف کرد که با نوعی اختلال خوردن دست‌وپنجه نرم کرده است

ویکتوریا بکام بالاخره پس از سال‌ها نشنیده گرفتن انتقادها، لباس‌های سایز بالا را هم به خط تولید خانه مد خود اضافه کرد.

او که پیش‌تر به دلیل استفاده از مدل‌های «به شکلی بیمارگونه لاغر» هدف انتقاد قرار گرفته بود، اکنون به گسترش دامنه مشتریان خود می‌اندیشد.

این خواننده سابق اسپایس گرلز که اکنون ۴۸ سال دارد، برای خط مد همنام خود، لباسی جدید را راهی بازار کرده که بر خلاف تولیدات قبلی او، سایزهای بالاتر هم دارد و تا سایز ۱۴ ایالات متحده ( ۴۴ اروپا) تولید شده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ویکتوریا بکام با اشاره به اینکه این لباس از سایز «خیلی کوچک» تا «خیلی‌خیلی بزرگ» موجود است، در اینستاگرام نوشت: «این لباس که با پارچه ریزبافت مخصوص ما طراحی شده است، نرمی بدن را شکل می‌دهد و برجسته می‌کند. لباس‌های این فصل را می‌توان همه‌جا پوشید؛ لباس‌هایی با تزیینات لبه‌ها، یک یقه مربعی جدید و یک لباس چسبان پشت‌باز.»

شریفا جی، ملکه انحناهای بدن و مدل «مثبت‌اندیشی در رابطه با بدن»، مدل این لباس‌ها است که قیمتشان به ۹۹۰ دلار می‌رسد. او در این کارزار، یک لباس تک‌شانه سبز زمردی، یک روپوش صورتی و همچنین یک تاپ کوتاه سفید و دامنی همسان را به تن کرد و مقابل دوربین ایستاد.

شیک‌پوشانی که امیدوار بودند محصولات ویکتوریا بکام که پیش از این تنها تا سایز ۱۰ ایالات متحده تولید می‌شدند، سایز‌بندی کامل‌تری داشته باشند، از اضافه شدن این اندازه‌های جدید خوشحال شدند و از ویکتوریا تمجید کردند.

ویکتوریا که بسیار لاغر است و در زندگینامه خود در سال ۲۰۰۱ اعتراف کرد که با نوعی اختلال خوردن دست‌وپنجه نرم کرده، در گذشته، به دلیل استفاده از مدل‌های «اسکلتی» بارها هدف انتقاد قرار گرفته است.

ویکتوریا اوایل سال ۲۰۲۲ درباره زنانی که اندام‌ متفاوتی دارند و اینکه چگونه ایده خیلی لاغر بودن «از مد افتاده» است، به نشریه گرازیا گفت: «اینکه بخواهی خیلی لاغر باشی، یک نگرش قدیمی است. فکر می‌کنم زنان امروزی می‌خواهند سالم و با برجستگی‌ها و انحناها به نظر برسند. آن‌ها می‌خواهند پستان‌ها و باسنی برجسته داشته باشند. هرچه برجستگی‌های بیشتری داشته باشید، لباس‌های «وی‌بی بادی» (VB Body) من در تن شما بهتر به نظر می‌رسند.»

بیشتر از مُد و زیبایی