فرزندان شاهزاده ویلیام در خانه جدید پرستار تمام وقت نخواهند داشت

ماریا بورالو، پرستار سه فرزند کمبریج‌ها، از زمانی که شاهزاده جورج ۸ ماهه بود عضوی از خانواده دوک و دوشس کمبریج بود

خانه جدید ویلیام و کیت، کلبه آدلاید که در املاک ملکه ویندزور است، تنها چهار اتاق خواب دارد-HANNAH MCKAY / POOL / AFP

دوک و دوشس کمبریج که قرار است به‌زودی به خانه جدیدی بروند دیگر پرستار بچه همیشگی در خانه خود نخواهند داشت.

کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام وقتی از کاخ کنزینگتون در لندن به خانه جدیدشان در ویندزور نقل‌مکان کنند، بدون پرستار بچه معتمد خود که در این سال‌ها با آن‌ها زندگی کرده، خواهند بود.

خانه جدید کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام در ویندزور جایی برای اقامت پرستار بچه ندارد و شاهزاده جورج، شاهدخت شارلوت و شاهزاده لوئیس برای اولین بار بدون پرستار خود که همیشه با آن‌ها زندگی کرده، خواهند بود.

ماریا بورالو، پرستار سه فرزند کمبریج‌ها، از زمانی که شاهزاده جورج ۸ ماهه بود عضوی از خانواده دوک و دوشس کمبریج بوده و اکنون از شاهزاده خانم شارلوت ۷ ساله و شاهزاده لوئیس ۴ ساله نیز مراقبت می‌کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اما خانه جدید ویلیام و کیت، کلبه آدلاید که در املاک ملکه ویندزور است، تنها چهار اتاق خواب دارد، یعنی جایی برای بورالو وجود ندارد.

زوج سلطنتی بورالو را همچنان در نقش مراقب بچه‌ها نگه می‌دارند، اما انتظار می‌رود که او مانند سایر کارکنان در ملک مجزایی زندگی کند. این یک تغییر بزرگ برای بچه‌ها خواهد بود که بورالو هشت سال است در کنار آن‌ها زندگی می‌کند.

ماریا بورالو در رویدادهای سلطنتی متعددی در نزدیکی خانواده سلطنتی نشسته و اغلب لباس فرم سنتی کالج نورلند، دانشگاهی که در آنجا آموزش‌های عالی خود را در زمینه مراقبت از کودکان گذرانده، به تن داشته است. این دایه اسپانیایی‌الاصل اغلب برای تعطیلات نیز به کمبریج‌ها می‌پیوندد و با آن‌ها در خانه روستایی آن‌ها در نورفولک، آنمر هال می‌ماند.

یکی از دلایل اصلی مهاجرت ویلیام و کیت از لندن این است که آن‌ها بتوانند به مدرسه جدید فرزندانشان در برکشایر که از ماه سپتامبر آغاز می‌شود، نزدیک‌تر شوند.

خانه جدید آن‌ها ۱۰ دقیقه پیاده تا محل اقامت ملکه الیزابت ۹۶ ساله و با ماشین کمی تا خانه والدین کیت، مایکل و کارول میدلتون، در باکلبری، برکشایر فاصله خواهد داشت.

گفته می‌شود که آن‌ها قبل از شروع سال تحصیلی جدید به کلبه آدلاید نقل مکان خواهند کرد. زمان اسباب‌کشی آن‌ها همچنین به این معناست که وقتی مگان مارکل و شاهزاده هری که محل اقامت‌شان در بریتانیا کلبه فراگمور در املاک ویندزور است، در هفته اول سپتامبر از بریتانیا دیدن کنند، اعضای خانواده در نزدیکی یکدیگر اقامت خواهند داشت.

بیشتر از زندگی