کیت میدلتون، ملکه لباس‌های خال‌خالی

ملکه آینده بریتانیا اکنون بیش از هر زمان دیگری با لباس‌های خال‌خالی دیده می‌شود

علاقه دوشس کمبریج به لباس‌های خال‌خالی اصلا نتوانسته از چشم نکته‌سنج طرفداران او پنهان بماند - AFP

اینطور که پیدا است، دوشس کمبریج به طرح‌های خال‌خالی علاقه بسیار زیادی دارد و این اصلا از نگاه نکته‌سنج طرفداران او پنهان نمانده است؛ تا حدی که برخی کیت میدلتون را که فعلا دوشس کمبریج است و در آینده ملکه بریتانیا خواهد شد، «ملکه لباس‌های خال‌خالی» لقب داده‌اند.

کیت ۴۰ ساله در روز پنجم ژوییه ۲۰۲۲، نهمین روز از بازی‌های تنیس ویمبلدون در انگلستان، پیراهن زیبایی به رنگ زمینه آبی آسمانی با خال‌های سفید، به طراحی یکی از هنرمندان طراح موردعلاقه‌ خود، الساندرا ریچ، به تن داشت که نگاه همگان را خیره کرد.

او در روز دهم ژوییه هم، وقتی قرار بود جام مسابقات انفرادی مردان ویمبلدون را به نواک جوکوویچ، تنیس‌باز صربستانی، اهدا کند، بلوز و دامنی تیره با خال‌های سفید با طراحی ریچ پوشید.

با این حال پیشینه دوشس کمبریج در انتخاب لباس‌های خال‌‌‌‌خالی قدیمی‌تر از مسابقات اخیر است. همین ماه ژوئن بود که او با پیراهن سفید بلندی با خال‌های مشکی روی آن- باز هم به طراحی الساندرا ریچ- به همراه شاهزاده ویلیام به تماشای مسابقات اسب‌سواری رویال اسکات نشست.

اگر به عقب‌تر برویم، می‌توانیم به پیراهن دوشس در مراسم یادبود شاهزاده فیلیپ در مه ۲۰۲۲ هم اشاره کنیم که آن را نیز ریچ طراحی کرده بود؛ یک پیراهن یقه اسکی مشکی با خال‌های سفید ریز.

اگر بیشتر کنجکاو شده‌اید، این را هم بدانید که کیت میدلتون در مسابقات تنیس ویمبلدون سال ۲۰۲۱ هم دامنی با زمینه سرمه‌ای و خال‌های سفید پوشیده بود و احتمالا حالا دیگر خودتان می‌توانید نام طراح این دامن را حدس بزنید!

با این حال داستان به همین‌جا و تنها به طراحی‌های الساندرا ریچ ختم نمی‌شود. از دیگر موقعیت‌هایی که دوشس کمبریج در آن‌ها با لباس خال‌خالی ظاهر شد، می‌توان به سفر ایرلند او در مارس ۲۰۲۰ اشاره کرد، وقتی که پیراهنی سبز با خال‌های سفید روی آن با طراحی سوزانا کرب پوشیده بود؛ یا پیراهنی سفید با خال‌های مشکی از کارهای جنی پکهام که در مسابقات تنیس ژوییه ۲۰۱۹ به تن داشت.

بیشتر از زندگی