تولد ۷۵ سالگی ملکه آینده بریتانیا

کامیلا، دوشس کورنوال و همسر شاهزاده چارلز، ولیعهد بریتانیا، ۷۵ ساله شد

باغی که عکس‌ها در آن گرفته شده‌اند، خلوتگاه روستایی دوشس کورنوال در لاکوک ویلتشایر است - instagram/clarencehouse

زادروز ۷۵ سالگی همسر دوم شاهزاده چارلز، ولیعهد پادشاهی بریتانیا، یکشنبه ۱۷ ژوئیه، است و این زوج خانواده سلطنتی به همین مناسبت عکس‌هایی در صفحات اجتماعی خود از کامیلا منتشر کردند.

در یکی از این عکس‌ها که کریس جکسون، عکاس خانواده سلطنتی در باغچه‌ای پرگل گرفته است، دوشس را با پیراهن آبی گل‌داری از سوفی دونداس می‌بینیم که در حالی که فنجانی نوشیدنی در دست دارد، لبخند می‌زند و یک ظرف پر از هلو در مقابلش روی میز گذاشته شده است‌.

وجود ظرف هلو می‌تواند اهمیت ویژه‌ای داشته باشد، از آن جهت که تام پارکر، پسر کامیلا از ازدواج اولش که نویسنده و منتقد مسائل مربوط به تغذیه است، اخیرا ستونی درباره هلو در مجله کانتری نوشته است.

دوشس کورنوال نیز در این شماره مجله به مناسبت تولد ۷۵ سالگی با پسرش همچون نویسنده مهمان همکاری کرده است و دلیل آن در یک موضوع خلاصه می‌شود؛ هلو ملبا (دسر فرانسوی).

عکس روی جلد مجله را نیز دوشس کمبریج از کامیلا در باغ خانه‌اش در ویلتشایر گرفته است.

تام پارکر در این ستون از مادرش با عنوان یک پرورش‌دهنده مشتاق هلوی سفید یاد کرده است و گفته که موضوع ستون این ماه نیز بیشتر ایده دوشس کامیلا بوده است.

باغی که این عکس‌ها در آن گرفته شده‌ است، همان جایی‌ست که هلوهای درون عکس در آن تولید شده‌اند؛ باغ سرسبز خلوتگاه روستایی کامیلا در لاکوک ویلتشایر حدود ۱۷ مایلی خانه هایگروو، شاهزاده ولز.

کامیلا که در ۱۷ ژوئیه سال ۱۹۴۷ در خانواده‌ای معمولی در لندن به دنیا آمد و اکنون جایگاه ملکه آینده بریتانیا را دارد، این ملک شش خوابه را که محل برگزاری جشن کوچکی برای تولد او بوده است، بعد از جدایی از اندرو پارکر در سال ۱۹۹۰ خریداری کرد.

دوشس کورنوال و همسرش شاهزاده چارلز در صفحه مشترکشان در اینستاگرام با بیش از ۱.۵ میلیون دنبال‌کننده، برای دریافت پیام‌های تبریک به مناسبت تولد دوشس کامیلا تشکر کردند.

 

بیشتر از زندگی