حلقه نامزدی‌ نماینده کنگره آمریکا از طلای بازیافتی است

الکساندریا اوکاسیو کورتز ماه آوریل در شهر زادگاهش در پورتوریکو نامزد کرده‌ است

الکساندریا اوکاسیو کورتز در سال ۲۰۱۹ طرح جامع موسوم به  پیمان جدید سبز را برای مقابله با تغییرات اقلیمی به کنگره ارائه داد-Win McNamee/Getty Images/AFP

الکساندریا اوکاسیو کورتز (ای‌. او. سی)، نماینده نیویورک در کنگره ایالات متحده، اعلام کرد حلقه نامزدی جدیدش «با آلایندگی‌ صفر» و ساخته‌شده از طلای بازیافتی است.

این عضو مترقی حزب دموکرات که طرحی جامع به نام پیمان جدید سبز برای مقابله با تغییرات اقلیمی را به مجلس ارائه کرده است، پس از آن‌که یکی از کاربران توییتر به شوخی گفت آماج حمله‌های منتقدان جناح راست قرار خواهد گرفت، پیامی راجع به مزیت‌های زیست‌محیطی حلقه جدیدش در این رسانه اجتماعی منتشر کرد.

آن کاربر در توییتر پیام داده بود: «ای داد بیداد. حلقه‌ات اگر از جنس حلبی نباشد دست‌راستی‌ها پدرت را درمی‌آورند.»

الکساندریا اوکاسیو کورتز جواب داد: «[حدست] نزدیکه! با آلایندگی صفر و از جنس طلای بازیافتی است.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بعد از آن‌که این عضو کنگره تایید کرد با دوست‌پسر دیرینش، رایلی رابرتز نامزد کرده است، دنبال‌کنندگانش در رسانه‌های اجتماعی به او تبریک ‌گفته‌اند.

موج شایعات پس از آن‌ آغاز شد که الکساندریا اوکاسیو کورتز حلقه نامزدی به انگشت در یک پخش زنده اینستاگرامی ظاهر شده بود.

او قبل از انتشار پیام در توییتر نیز در مصاحبه با الیزا رلمن، خبرنگار بیزینس اینسایدر، این خبر را تایید کرده بود: «راست است! از تمام آن‌هایی که برایم آرزوی خوش‌بختی کردند متشکرم.»

این عضو کنگره فاش کرد در یکی از روزهای ماه آوریل در شهر [محل زندگی] خانواده و زادگاهش در پورتوریکو نامزد کرده‌ و هنوز هیچ برنامه‌ای را برای عروسی قطعی نکرده‌اند.

این زوج نخستین‌بار هنگامی که دانشجوی مقطع کارشناسی دانشگاه بوستون بودند با هم آشنا شدند.

بعد از فارغ‌التحصیلی مدت کوتاهی بینشان جدایی افتاد تا دوباره رابطه‌شان را از سر گرفتند.

[حدست] نزدیکه! آلایندگی صفر و از جنس طلای بازیافتی است.

الکساندریا اوکاسیو کورتز در میان عموم مردم مشهور است، اما رابرتز که توسعه‌دهنده وب (web developer) است، شهرت خیلی کمی دارد.

سال گذشته در مراسم مت گالا (شب‌نشینی مد موزه متروپلیتن) که این نماینده کنگره لباسی جنجالی با شعار «برای ثروتمندان مالیات وضع کنید» بر تن داشت، رابرتز او را همراهی می‌کرد.

جزئیات دقیق حلقه نامزدی مذکور هنوز مشخص نشده، اما با توجه به مواضع الکساندریا اوکاسیو کورتز در مورد مسائل زیست‌محیطی واضح است که سازگار بودن این حلقه با محیط‌زیست جای تعجب ندارد.

او در سال ۲۰۱۹ طرح جامع موسوم به  پیمان جدید سبز را برای مقابله با تغییرات اقلیمی به کنگره ارائه داد.

طبق این طرح که الکساندریا اوکاسیو کورتز و ادوارد مارکی، سناتور ماساچوست، پیشنهاد دادند، اقتصاد ایالات متحده باید از مصرف سوخت‌های فسیلی و انتشار گازهای گلخانه‌ای فاصله بگیرد و شغل‌های جدیدی در حوزه انرژی پاک ایجاد کند.

پیمان جدید سبز سال گذشته دوباره در کنگره مطرح شد، ولی در حال حاضر رسیدگی به آن متوقف شده است.

© The Independent

بیشتر از زندگی