شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون در باغ ملکه

دوشس کمبریج لباسی به رنگ سبز آبی انتخاب کرده بود

 کیت میدلتون کلاهی شبیه آنچه در مراسم ازدواج شاهزاده هری و مگان مارکل انتخاب کرده بود بر سر داشت -Dominic Lipinski / POOL / AFP

کیت میدلتون برای شرکت در آخرین میهمانی رویال گاردن (باغ سلطنتی) امسال که روز چهارشنبه برگزار شد، پیراهن سفارشی سبز کمرنگی را دوباره پوشید.

از دوشس کمبریج در حالی که هنگام ورود لبخند می‌زد و به مردم خوشامد می‌گفت و پیراهنی با طراحی یک خیاط خصوصی را که تا ساق پایش می‌رسید پوشیده بود‌، عکس گرفته‌اند.

این پیراهن، یقه‌ای بلند، آستین‌های پفی و سرآستین‌های کشیده دارد و دکمه‌هایی هماهنگ به ردیف در بالاتنه‌اش دوخته شده است.

او برای تکمیل ظاهرش، کفش‌های پاشنه بلند و بی‌بند جیر جیمی چو به رنگ سبز دریایی به پا کرده و کیف بی دسته هماهنگی به دست گرفته بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این عضو خانواده سلطنتی، این پیراهن را قبلا در پنجاهمین سالگرد اعطای مقام پرنس چارلز در سال ۲۰۱۹ پوشیده بود.

کیت همچنین هنگام ورود به میهمانی باغ کاخ باکینگهام در روز چهارشنبه ۲۵ مه، کلاه فیلیپ تریسی سبز آبی بر سر گذاشته بود که یک طرفش گل، کار شده بود.

این طرح تقریبا شبیه همان کلاهی بود که در سال ۲۰۱۸ در عروسی شاهزاده هری و مگان مارکل به سر داشت و آن هم طراحی فیلیپ تریسی بود- سفید با رزهای کرم.

دوک و دوشس ساسکس قرار است هفته بعد به بریتانیا بازگردند تا هفتادمین سالگرد تاج‌گذاری ملکه (جشن پلاتونیوم) را جشن بگیرند.

از زمانی که با عنوان اعضای ارشد، این موسسه را در سال ۲۰۲۰ ترک کردند، این اولین باری خواهد بود که آن‌ها با تعداد بیشتری از افراد خانواده سلطنتی وقت سپری خواهند کرد.

رویداد چهارشنبه آخرین میهمانی باغ امسال در کاخ باکینگهام است.

معمولا ملکه میزبان این رویداد سالانه است.

اوایل این ماه اعلام کردند ملکه قرار است ماه آینده جشن تاج‌گذاری پلاتونیوم خود را برگزار کند، در این مراسم شرکت نخواهد کرد و اعضای خانواده سلطنتی نماینده او در این مراسم خواهند بود.

کیت به شوهرش، شاهزاده ویلیام پیوست. این زوج در حال گپ زدن با منفرد گلدبرگ ۹۲ ساله، بازمانده هولوکاست دیده شدند.

آن‌ها پیش‌تر گلدبرگ را در سال ۲۰۱۷ در سفری به ستاتهوف، اردوگاه کار اجباری در لهستان تحت اشغال آلمان نازی ملاقات کرده بودند، جایی که او هشت ماه را در آن سپری کرده بود.

گلدبرگ با یادآوری گفت‌وگویش با شاهدخت در روز چهارشنبه گفت: «وقتی ‌آمد گفت، آه سلام منفرد، چقدر از دیدنت خوشحالم.»

گلدبرگ حالا برای موسسه آموزشی هولوکاست (Holocaust Education Trust) کار می‌کند. او گفت: «همچنین از من به خاطر آن همه کار سختی که سال‌هاست انجام می‌دهم تشکر کرد، مثل حرف زدن با هزاران کودک مدرسه‌ای، به‌خصوص آن‌ها که در مقطع دبیرستان (A-Level) قرار دارند و آن‌قدر بزرگ شده‌اند که واقعا درک کنند.»

«بعد من از او تمجید کردم که گفت‌وگوی قبلی‌مان را در سال‌ها پیش به خاطر دارد. او گفت [هرگز فراموش نخواهم کرد.]»

در این میهمانی همچنین ارل و کنتس وسکس، شاهدخت بئاتریس و تقریبا هشت هزار نفر شرکت داشتند.

خانواده سلطنتی ساعت ۴ بعدازظهر هنگام پخش سرود ملی زیر آسمان ابری، در تراس کاخ ظاهر شدند.

گزارش تکمیلی از پی‌ای (PA)

© The Independent

بیشتر از زندگی