مادر کودکی که در جریان جن‌گیری کشته شد می‌گوید: «اتفاقی است که افتاده»

خانواده کودک قربانی معتقد بوده‌اند که روح کودک سه ساله آنها در تسخیر شیطان است

مادر کودک قربانی معتقد بود که روح دخترش به تسخیر شیطان در آمده است - True crime daily 

بر پایه اطلاعات تازه منتشر شده، یک کودک سه ساله که مرگش در پاییز گذشته در کالیفرنیا «قتل» عنوان شد؛ در واقع در جریان یک مراسم جن‌گیری در کلیسایی در سن خوزه شکنجه و کشته شده است.

اسناد دادگاه کالیفرنیا نشان می‌دهد اعضای خانواده کودک قربانی معتقد بوده‌اند که روح کودک سه ساله آنها به تسخیر شیطان درآمده است.

به گزارش رسانه‌های محلی کالیفرنیا، کلودیا هرناندز، مادر آرلی نائومی پراکتور، به اتهام حمله به یک کودک که به مرگش انجامید؛ دستگیر شد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس روز جمعه ۲۳ اردیبهشت در گزارشی از بازگشت پدربزرگ و دایی دختربچه سه ساله خبر داد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گفته مقام‌های پلیس سن خوزه، علاوه بر اعضای نزدیک خانواده، کشیش کلیسای کوچک پنطیکاستی محل هم به اتهام  کودک‌آزاری منجر به مرگ دستگیر شده‌ است.

کلودیا به مقام‌های دادگاه گفت: معتقد بود روح دخترش به تسخیر شیطان درآمده است؛ چرا که یک مرتبه از خواب بیدار شد؛ جیغ می‌‌کشید و فریاد می‌زد.

مادر این کودک، در برابر مقام‌های دادگاه اعتراف کرد که به کودکش غذا نداده است و انگشتانش را با انگیزه استفراغ کودک در دهان او فرو کرده‌ است. او همچنین اعتراف کرد گلو فرزندش را در حالی پدربزرگ و دایی‌اش او گرفته بودند فشار داده است.

مقام‌های پزشکی قانونی شهر سانتا‌کلارا کالیفرنیا نیز علت مرگ کودک را خفگی اعلام کرده‌اند.

کلودیا در نهایت درباره مرگ فرزندش گفت: «اتفاقی است که افتاده».

بر پایه اسناد دادگاه، کلودیا با اتهام «خشونت علیه کودک منجر به آسیب بدنی شدید» محاکمه خواهد شد. اتهامی که می‌تواند به حبس ابد او یا دستکم ۲۵ سال زندان منجر شود.

بیشتر از جهان