کایلی جنر در دوران بارداری ۲۷ کیلوگرم وزن اضافه کرد

جنر و شریک زندگی‌اش که خواننده رپ است، هنوز نام پسرشان را با عموم به اشتراک نگذاشته‌اند

کایلی جنر گفت که تمرکزش روی «سالم و صبور» بودن است - REUTERS/Andrew Kelly

کایلی جنر با افشای افزایش وزن ۲۷.۲ کیلوگرمی خود در بارداری دوم، گفت که تمرکزش روی «سالم و صبور» بودن است.

بنیان‌گذار «کایلی کازمتیکس» (Kylie Cosmetics) و تراویس اسکات، شریک زندگی‌ او، دوم فوریه (۱۳ بهمن ۱۴۰۰) صاحب فرزند پسری شدند. آن‌ها دختری به نام «استورمی» هم دارند که یک روز قبل از تولد برادر کوچکش، چهار ساله شد.

جنر روز جمعه، ۲۹ آوریل (۹ اردیبهشت) در بخش استوری اینستاگرامش، بومرنگی از خود در حال راه رفتن روی تردمیل به اشتراک گذاشت.

ستاره نمایش «خانواده کارداشیان» در توضیح این استوری نوشت که هم در دوران بارداری استورمی و هم سر برادرش ۲۷.۲ کیلو وزن اضافه کرده است.

او به دنبال‌کنندگانش گفت که تاکنون دوسوم این وزن را کم کرده، اما تمرکزش بیشتر بر سلامتی خود است.

او گفت: «[وزنم] ۱۸.۱ کیلو کم شده است. فقط سعی می‌کنم سالم و صبور باشم. پیاده‌روی همراه با پیلاتس ترکیب محبوب من است.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

جنر در ویدیویی که ماه مارس (فروردین) در اینستاگرام به اشتراک گذاشت، درباره اثرات «روانی، جسمی و روحی» بچه‌دار شدن صادقانه صحبت کرد و به دنبال‌کنندگانش گفت دوره پس از زایمانش «آسان نبوده است».

جنر با ارائه توصیه‌هایی به مادرانی که دوره پس از زایمان را می‌گذرانند، گفت که می‌داند تماشای عکس‌ دیگران در اینترنت چه حسی دارد و ممکن است آدم خیال کند این موضوع «برای دیگران بسیار آسان‌تر است».

او گفت: «سخت بود. فقط می‌خواستم همین را بگویم. حتی فکر نمی‌کردم امروز به اینجا برسم که ورزش کنم، اما رسیدم و حالم بهتر است؛ پس ماجرا این است.

«بدحالی اشکالی ندارد. یک بار متوجه شدم دارم به خودم فشار می‌آورم. فقط از آن به بعد به یاد خود می‌آورم که من یک انسان کامل ساخته‌ام.»

«یک پسری زیبا و سالم و ما باید از اعمال فشار بر خود برای بازگشت به نه تنها شرایط جسمی قبل از زایمان، بلکه شرایط روانی آن موقع، دست برداریم. پس همین؛ عشق من نثارتان. دوستتان دارم رفقا.»

جنر و شریک زندگی‌اش که خواننده رپ است، هنوز نام پسرشان را با عموم به اشتراک نگذاشته‌اند.

آن‌ها در زمان تولد اعلام کردند که اسمش ولف (به معنی گرگ) است، اما بعدا گفتند آن را تغییر داده‌اند، زیرا به او نمی‌آمده است.

جنر در اینستاگرام نوشت: «واقعا احساس نمی‌کردیم مناسبش باشد. خواستم بگویم که اسمش این نیست؛ چون دارم می‌بینم همه همچنان از ولف استفاده می‌کنند.»

© The Independent

بیشتر از زندگی