کایلی جنر: دیگر اسم پسرمان گرگ نیست

کایلی از این‌که در ۲۴ سالگی مادر دو فرزند است، خوشحال به‌نظر می‌رسد

کایلی کریستین جنر، مدل، بازیگر و تاجر ثروتمند آمریکایی روز گذشته و با انتشار استوری در اینستاگرمش، اعلام کرد که «محض اطلاع، دیگر اسم پسربچه‌مان وولف (گرگ) نیست. گفتم این موضوع را با شما به اشتراک بگذارم، چون هنوز می‌بینم که همه او را وولف صدا می‌زنند.»

این استوری فقط چند ساعت پس از آن منتشر شد که جنر آلبومی از چند عکس و فیلم کوتاهی از دوران حاملگی و سپس تولد فرزندش با عنوان «تقدیم به پسرمان» به اشتراک گذاشته بود. در این ویدیو که کامل آن در صفحه یوتیوب کایلی جنر منتشر شده، دوران بارداری او و همچنین اولین ملاقات او با پزشک و نیز به‌دنیا آمدن بچه به تصویر کشیده شده است. در این فیلم مادر اسکات را می‌بینیم که می‌گوید «خیلی خوشحال است» کایلی مادر نوه‌هایش است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این شخصیت رسانه‌ای مشهوری که از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۲۱ به همراه خواهرانش در مجموعه «پابه‌پای کارداشیان‌ها» بازی کرده بود، در استوری‌اش اعلام کرد که او و شریک عشقی‌اش، تراویس اسکات، نام پسربچه‌شان را برای این تغییر داده‌اند که «حس نمی‌کردند این اسم او باشد.» البته اسم جدید بچه هنوز مشخص نیست.

کایلی کریستین جنر و تراویس اسکات، خواننده و رپر ۳۰ ساله، از سال ۲۰۱۷ با یکدیگر در رابطه‌ هستند. هرچند که رابطه آن‌ها با فراز و نشیب‌ها و قهرها و آشتی‌های بسیاری همراه بوده است، آن‌ها والدین دو فرزند دختر و پسر هستند. این پسربچه که دومین فرزند مشترک کایلی و اسکات محسوب می‌شود، با ۴ سال فاصله از خواهرش، استورمی، و در فوریه ۲۰۲۲ به‌ دنیا آمد.

کایلی از این‌که در ۲۴ سالگی مادر دو فرزند است، خوشحال به‌نظر می‌رسد اما اخیرا از تجربه روحی و جسمی دشوارش در طی دوران حاملگی صحبت کرده و حاملگی دومش را سخت‌تر از حاملگی قبلی دانست. او این حرف‌ها را هفته گذشته و در طی یک رشته ویدیو به مخاطبان خود گفته بود و همچنین تازه‌مادران را تشویق کرد که در مراحل اولیه بارداری به‌خودشان برسند.

بیشتر از زندگی