مالک باشگاه بدنسازی لوکس شمال تهران: شایعات کار رسانه‌های معاند است

سپهر تاروردیان تعرفه ۳۶۰ میلیونی عضویت در این باشگاه را تکذیب کرد

من اصلا آقازاده و حکومتی نیستم و هیچوقت هم در دولت و سیاست و نبوده‌ام - عکس از فرارو 

خبر افتتاح یک باشگاه بدنسازی لوکس در خیابان فرشته در روزهای گذشته حواشی بسیاری را به خود اختصاص داده است. از دعوت برخی از ستارگان فوتبال جهان مانند لوتار ماتئوس، مارکوس مرک و آندریاس برمه، و نیز پیر لوئیجی کولینا داور معروف گرفته تا شهریه سالیانه ۳۶۰ میلیونی، در زمره خبرهایی بوده‌اند که این روزها واکنش‌های زیادی را در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی برانگیخته‌اند.

کار تا آنجا پیش رفت که سرانجام این مجموعه ورزشی پلمپ شد. علی جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، گفت: «باشگاه لاکچری تهران تا اخذ پروانه‌های قانونی لازم، پلمب می‌شود.» وی افزود این باشگاه هنوز فاقد پروانه ورزشی لازم است و لذا فعالیت آن مورد تایید سازمان ورزش و جوانان استان تهران نبوده است.

اما اکنون مدیر این مجموعه بدنسازی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا، ضمن تکذیب دریافت مبالغ ۱۶۰ و ۳۶۰ میلیون تومانی به عنوان حق عضویت، گفت: «من اصلا آقازاده و آدم سیاسی نیستم و هر تعرفه‌ای هم وزارت ورزش اعلام کند، از مراجعان دریافت می‌شود.» 

سپهر تاروردیان در مورد دعوت از چهره‌های مطرح فوتبال به این باشگاه گفت: «من با ماتئوس رفیقم. او برای حضور در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی در قطر بود که به او گفتم لوتار! حالا که نزدیک ایرانی بیا و از باشگاه بازدید کن. این پیشنهاد با استقبال او همراه شد و مارکوس مرک و پیر لوییجی کولینا نیز که در قطر بودند، با پیشنهاد او به ایران آمدند تا از باشگاه بازدید کنند.»

پیش از این، مطرح شده بود که به این افراد برای سفر به ایران و حضور در این باشگاه ورزشی، بین پنج تا ۱۰هزار دلار پرداخت شده است. تاروردیان درباره میزان مبلغ پرداختی به این اشخاص برای حضور در این باشگاه تازه تاسیس گفت: «واقعیت این است که اگر از یک نفر بپرسید حقوقت چقدر است، قطعا ناراحت می‌شود، چرا که این موضوع یک بحث شخصی است و ارتباطی به کسی ندارد. در این‌باره هم من هر چیزی بگویم، قطعا یک سری افراد باز هم حاشیه‌سازی می‌کنند. از سوی دیگر، اگر من مبلغ را بگویم، لوتار ماتئوس باید مالیات آن را در آلمان بدهد و ممکن است او ناراحت شود و دوستی‌مان قطع شود. به هر حال، شاید آن‌ها راضی نباشند که این موضوع را رسانه‌ای کنیم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مدیر این باشگاه بدنسازی جنجال اخیر بر سر شهریه‌های کلان باشگاه را از چشم رسانه‌های به گفته او «معاند» دیده و با «شایعه» خواندن آن گفت: «یک سری از افراد خارج‌نشین که معاند نظام‌اند، از این که این چهره‌های بین‌المللی به ایران آمده‌اند و ما با این کار نشان دادیم که از چه میزان امنیتی در کشور برخورداریم، ناراحت و عصبانی‌اند و دست به حاشیه‌سازی و انتشار اخبار دروغ زدند. اصلا از این خبرها نیست، ما خودمان وقتی این اخبار را می‌شنویم، می‌خندیم که چطور این شایعات را درست می‌کنند.» 

تاروردیان در پاسخ به این پرسش که آیا تنها مدیران ارشد و ثروتمند قرار است از امکانات این باشگاه استفاده کنند، گفت: «اصلا این‌طور نیست و همه مردم می‌توانند از این باشگاه استفاده کنند. حالا اگر یک فرد سیاسی هم به باشگاه آمد، می‌تواند به عنوان یک شهروند ثبت نام کند، نه به عنوان وزیر. من اصلا نه آدم سیاسی بوده‌ام و نه با سیاسی‌ها کاری داشتم و خواهم داشت. من اصلا آقازاده و حکومتی نیستم و هیچوقت هم در دولت و سیاست و نبوده‌ام.»

مالک این باشگاه ورزشی، با این که مدعی ا‌ست ارتباطات سیاسی ندارد و سیاسی نیست، اما مدتی هم در وزارت امور خارجه ایران فعالیت داشته است. او در این باره می‌گوید: «در وزارت خارجه هم مدتی به عنوان مترجم هم‌زمان، آن هم به صورت قراردادی و نه رسمی، فعالیت داشتم. شرکتی هم دارم که بالای ۵۰۰ اجلاس بین‌المللی درباره مدیریت را در ایران با حضور اساتید داخلی و خارجی برگزار کرده است.»

یکی از قابل توجه‌ترین بخش‌های مصاحبه سپهر تاروردیان با ایسنا آنجا است که مدعی می‌شود خبر ندارد هزینه‌های راه‌اندازی این باشگاه چقدر بوده است و زمانی که از او پرسیده می‌شود آیا هزینه ۲۵ میلیاردی برای راه‌اندازی باشگاه صحت دارد یا خیر، پاسخ می‌دهد: «چه کسی گفته ۲۵ میلیارد تومان هزینه راه‌اندازی باشگاه شده است؟ مبلغ دقیق را نمی‌دانم و باید از بخش مالی بپرسم تا با آمار دقیق اعلام کنم.»