یک مرد استرالیایی به ۴۰۰ مورد جرم جنسی علیه کودکان متهم شد

این موارد سوءاستفاده‌ جنسی از کودکان ۳ تا ۱۳ ساله در سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۱ انجام شده است

پس از بررسی‌های دیجیتالی، پلیس به حدود ۳.۸ میلیون عکس و ویدیو در دستگاه‌های متعلق به این مرد دست یافت ‌ـ AUSTRALIAN FEDERAL POLICE / AFP

یک مرد ساکن غرب استرالیا به بیش از ۴۰۰ جرم جنسی علیه کودکان متهم شده است، اتهامی که پلیس آن را یکی از مهم‌ترین پرونده‌های کودک‌آزاری در تاریخ این ایالت می‌نامد.

به گزارش سی‌ان‌ان، پلیس غرب استرالیا روز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که این مرد ۴۷ ساله با اتهام ۲۴۰ مورد «رفتار ناشایست» با کودکان زیر ۱۳ سال، ۹۸ مورد ثبت تصاویر نامناسب از کودکان زیر ۱۳ سال و ۴۴ مورد تجاوز جنسی به کودکان زیر ۱۳ سال مواجه است.

«رفتار ناشایست» به هرگونه دست زدن یا لمس نامناسب کودک گفته می‌شود و هر رفتاری را که بر خلاف استانداردهای جامعه باشد شامل می‌شود.

این متهم همچنین با ۲۶ فقره اتهام در اختیار داشتن فیلم‌های پورنوگرافی کودکان و پنج اتهام تولید چنین فیلم‌هایی روبه‌رو است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

پلیس استرالیا با اشاره به این که تحقیقات چند ماهه‌ای را برای کسب اطلاعات و بازداشت این فرد انجام داده است، اعلام کرد که در بازرسی از خانه و محل کار این متهم چندین دستگاه الکترونیکی که از طریق آن‌ها اقدام به اعمال مجرمانه می‌کرد، کشف و ضبط شد.

پس از بررسی‌های دیجیتالی، پلیس به حدود ۳.۸ میلیون عکس و ویدیو در دستگاه‌های متعلق به این مرد دست یافت که به‌عنوان ابزاری برای بهره‌کشی از کودکان استفاده می‌شد.

به گفته ماموران، ۲۴ پسر و دختر که مورد آزار جنسی قرار گرفته بودند شناسایی شدند. گفته می‌شود این سوءاستفاده‌ها بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۱ رخ داده بود و کودکان بین ۳ تا ۱۳ سال سن داشتند.

در گزارش پلیس استرالیا درباره این پرونده کودک‌آزاری جنسی آمده است: «با کشف شمار زیادی عکس و قربانیان متعدد، این تحقیقات یکی از مهم‌ترین پرونده‌های مربوط به کودک‌آزاری است که تاکنون در غرب استرالیا انجام شده است.»

پلیس معتقد است که قربانیان از طریق خانواده و دوستان با متهم آشنا شده بودند. او قرار است اواخر این ماه برای رسیدگی به اتهام‌هایش در دادگاه حاضر شود.

بیشتر از جهان