پیچیدگی عروسی بروکلین بکام و ۱۰ فرزند پدرزن میلیاردر

بروکلین بکام در حال وصلت با یکی از ثروتمندترین خانواده‌های آمریکایی است

ثروت خانوادگی بروکلین بکهام در مقابل ثروت عروس میلیاردر، رنگ می‌بازد -Instagram/nicolaannepeltz

نلسون پلتز، پدر میلیاردر نیکولا پلتز، با دارایی خالص  ۱.۷ میلیارد دلار، از سه ازدواج خود ۱۰ فرزند دارد که همین موضوع ترتیب دادن تشریفات روز عروسی بروکلین و نیکولا را کمی دشوار کرده است.

بروکلین بکهام با ازدواج با نیکولا پلتز فقط یک همسر اختیار نمی‌کند چرا که در حال ازدواج با یکی از ثروتمندترین خانواده‌های آمریکا است. فرزند ارشد ستاره اسپایس گرلز و اسطوره فوتبال انگلستان با پدر و مادری فوق‌ستاره بزرگ شد، اما ثروت آن‌ها در برابر دارایی عروس میلیاردر و ثروتی که به ارث خواهد برد، رنگ می‌بازد.

بروکلین و نیکولا در خانه ساحلی ۹۹ میلیون دلاری خانواده عروس در فلوریدا ازدواج می‌کنند؛ بدون مراسمی شلوغ و عجیب و غریب.

گفته می‌شود که حال و هوای عروسی چیزی در مایه‌های ‌«ملاقات جامعه میامی با ستاره‌های بریتانیایی» با فهرستی از مهمانان شناخته‌شده از جمله بزرگ‌ترین نام‌های دنیای ورزش و سرگرمی است.

خانواده بکهام همه نقش‌های خود را دارند؛ هارپر سون، خواهر ۱۰ ساله بروکلین، ساقدوش عروس است و برادران کوچک‌تر داماد، رومئو ۱۹ ساله و کروز ۱۷ ساله ساقدوش‌های بروکلین خواهند بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

شایعه شده است که پدر داماد مسئول تشریفات است؛ در حالی که بنا به گزارش‌ها، ویکتوریا به عنوان طراح لباس عروس رد شد.

اما وضعیت برای نیکولا کمی پیچیده‌تر است چرا که او یکی از ۱۰ فرزند پدر میلیاردر خود است. نلسون که در حال حاضر در فهرست مجله فوربز در رده ۱۷۲۹ ثروتمندان جهان رتبه‌بندی شده، سه بار ازدواج کرده است. این تاجر آمریکایی ۷۹ ساله از ازدواج اول خود دو فرزند و از ازدواج سومش با مدل سابق، کلودیا هفنر، هشت فرزند دارد.

مادر عروس در خیریه‌های بشردوستانه فعال است و مجموعه‌ای چشمگیر از جواهرات الماس دارد و مانند ویکتوریا بکهام -مادر داماد- به دنیای مد و خوش‌پوشی بسیار علاقه‌مند است.

کلودیا هفنر پس از اینکه مادر دو دختر و شش پسر شد، سعی کرد از کانون توجهات دوری کند اما سه تا از فرزندان او خود مشهور شدند.

نیکولا به عنوان بازیگر در درام متل بیتس و فیلم پرفروش هالیوود «تبدیل شوندگان:عصر انقراض» (Transformers: Age of Extinction) ظاهر شد.

ویل، برادر نیکولا، نیز در دنیای بازیگری حضور دارد و در سال ۲۰۰۹ به لس‌آنجلس نقل مکان کرد تا به عنوان یک ستاره تمام‌وقت سینما حرفه خود را دنبال کند. ویل در تعدادی از برنامه‌ها و فیلم‌های تلویزیونی محبوب و کمدی آمریکایی و سینمای وحشت بازی کرده است.

نیکولا و ویل هر دو خالکوبی‌های مشابه روی دنده‌های خود دارند که به زبان عبری نوشته است «خانواده».

آن‌ها برادر دیگری هم به نام براد دارند که یک بازیکن حرفه‌ای هاکی روی یخ است و برای تیم اتاوا سناتورز بازی می‌کند. برای براد یک نقش غیرسنتی وجود خواهد داشت و در روز عروسی خواهرش «ساقدوش» او خواهد بود.

نیکولا در این باره گفت: «اولین باری که به رم رفتم، مادرم و برادرم براد را که در واقع ساقدوش من است، با خود بردم. این واقعا چیز زیبایی است که بخشی از آن باشید و بسیار هیجان‌انگیز است.»

با وجود این، نقش بقیه خواهران و برادران او در طول مراسم مشخص نیست؛ به هرحال داشتن ۹ برادر و خواهر احتمالا در تدارکات عروسی یک کابوس است.

یک منبع نزدیک به این خانواده سال گذشته توضیح داد: «هارپر برای هر دو مراسم ساقدوش عروس است و پسرها نیز ساقدوش داماد خواهند بود، اما این کمی پیچیده است.»

نیکولا چند برادر دیگر هم در رده‌های سنی مختلف دارد؛ بنابراین مسئله تلاش برای اطمینان از این موضوع است که همه شرکت داده شوند، اما زیادی شلوغ‌ نشود.

بیشتر از زندگی