در هفته مد دبی چه می‌گذرد؟

هفته مد عرب در سال چهار بار برگزار می‌شود

هفته مد عرب دو بار در اکتبر و مارس برای نمایش لباس‌های زنانه و دو بار در ژانویه و ژوئن برای نمایش لباس‌های مردانه برگزار می‌شود- Arabfashionweek/Instagram

هفته مد دبی که با فهرستی بلندبالا از حضور بهترین طراحان منطقه و جهان آغاز شد، هم به‌شکل حضوری و هم مجازی، تا ۲۸ مارس ادامه دارد.

نخستین روز از نمایش پوشاک زنانه در هفته مد عرب- بهار/ تابستان ۲۰۲۲- با نمایش مجموعه‌های‌ مارام برهان، طراح مصری، جیانینا آذر، طراح لبنانی، و ایهاب جیریس، طراح فلسطینی آغاز شد.

برهان، نمایش خود را با لباس‌های عروس و پیراهن‌های مجلسی در ترکیب رنگ‌های صورتی، نقره‌ای، یاس بنفش، و آبی افتتاح کرد. این لباس‌ها از تور سفید با روزنه‌های بزرگ و پارچه‌های ابریشمی نرم تهیه شده بودند که با آستین‌های بلندبافت و جزییات دقیق دوخت، زیبایی چشم‌گیری داشتند. 

مجموعه جیانینا آذر شامل لباس‌هایی با پارچه لطیف و شفاف، دارای جزییات پرنقش‌و‌نگار با جواهرات و تزیینات درخشان بود که شانه‌های بزرگ و اغراق‌آمیز این لباس‌ها شکوه ویژه‌ای به آن‌ها می‌بخشید.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مجموعه ایهاب جیریس در طول نمایش روز نخست به پایان رسید. طراحی‌های او شامل لباس‌های بلند بدون آستین می‌شد با تورهایی روی شانه‌ها که از پهلو شکاف خورده بودند. نمایش مجموعه جیریس با حضور امنی اسیبی، مدل سایز بزرگ عرب، به پایان رسید.

هفته مد عرب که در سال چهار بار (دو بار در اکتبر و مارس برای نمایش لباس‌های زنانه و دو بار در ژانویه و ژوئن برای نمایش لباس‌های مردانه) برگزار می‌شود، از مهم‌ترین هفته‌های مد جهان شناخته می‌شود و هر سال میزبان بزرگ‌ترین هنرمندان در عرصه طراحی مد و مشهورترین مدل‌های جهان است. این هفته مد تا ۲۸ مارس، هم به‌صورت حضوری و هم اینترنتی، با نمایش مجموعه‌های پوشاک آماده و سفارشی از طراحان مشهور بین‌المللی و عرب، ادامه خواهد داشت.

بیشتر از مُد و زیبایی