کیم کارداشیان مجرد شد

کارداشیان به دادگاه گفت جنجال برپا کردن وست در رسانه‌های اجتماعی باعث «پریشانی عاطفی» او شده است

در پرونده طلاق از کانیه وست، کیم کارداشیان قانونا مجرد اعلام شد-facebook/KimKardashian

 بیش از یک سال پس از درخواست طلاق از کانیه وست، قاضی کیم کارداشیان را مجرد اعلام کرد.

 قاضی در جلسه‌ای در دادگاه عالی لس‌آنجلس در روز چهارشنبه گفت که او درخواست کیم کارداشیان را برای تقسیم طلاق او از وست به دو بخش: اول پایان دادن فوری به ازدواج آن‌ها، دوم رسیدگی به مسائل پیچیده‌تر در مورد دارایی‌ها و حضانت فرزندان در مراحل بعدی، قبول خواهد کرد.

کیم که از طریق ویدئوکنفرانس در جلسه دادگاه شرکت کرده بود توسط لورا واسر وکیل برجسته طلاق نمایندگی می‌شد. کانیه اما در جلسه دادگاه حضور نداشت و وکیلش سامانتا اسپکتور، یکی دیگر از وکلای معروف هالیوود، از طرف او در دادگاه حاضر بود.

 وست ماه گذشته با این طرح مخالفت کرده و استدلال می‌کرد که این طرح «خطر پیامدهای نامطلوب» را ایجاد می‌کند و خواستار تغییرات متعددی از جمله محدودیت‌هایی در مورد آنچه که در صورت ازدواج سریع کارداشیان اتفاق می‌افتد، شده بود.

 وکیل کانیه در دادگاه گفت که آن‌ها قصد ندارند مانع از ازدواج مجدد کیم شوند و فقط می‌خواهند مطمئن شوند که حق‌وحقوق کانیه وست محافظت می‌شود.

در پایان قاضی با یکی از درخواست‌های کانیه در مورد اینکه در صورت مرگ هر کدام از دو طرف پیش از نهایی شدن طلاق چه اتفاقی خواهد افتاد موافقت کرد، اما دو درخواست دیگر او از جمله وضع محدودیت‌هایی برای کیم در صورت ازدواج مجدد را رد کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

 رای روز چهارشنبه یک سال پس از آن صادر شد که کارداشیان پس از شش سال ازدواج در فوریه ۲۰۲۱ درخواست طلاق از وست را داد. هر دو طرف در ابتدا گفتند که این جدایی دوستانه خواهد بود، اما رابطه بین این دو ستاره در طول سال گذشته به شکل فزاینده‌ای بدتر شد، زیرا هر دو آشکارا روابط عاشقانه‌ای را با افراد جدید آغاز کردند.

 کارداشیان در ماه دسامبر درخواست جدایی سریع را کرد، اما وست در ماه گذشته به این درخواست اعتراض کرد. کارداشیان به سرعت پاسخ داد و از قاضی خواست که این «شرایط طاقت‌فرسا» را برطرف کند و شکایت کرد که وست با طغیان‌های احساسی و جنجال برپا کردن در رسانه‌های اجتماعی باعث «پریشانی عاطفی» او شده است. 

کانیه سپس این ادعاها را «شایعه» خواند و گفت که ممکن است اعتبار قرارداد پیش از ازدواج‌شان را به چالش بکشد.

 حکم صادره به این معناست که نام قانونی کارداشیان بلافاصله از «کارداشیان وست» به «کارداشیان» تبدیل می‌شود. همچنین این رای زمینه را برای رسیدگی‌های بعدی به مسائل پیچیده‌تری مانند حضانت و تقسیم دارایی‌ها فراهم می‌کند، اگرچه ظاهراً این زوج دارایی‌های خود را در طول ازدواج جدا نگه داشتند.

 جلسه بعدی این پرونده در ماه اوت خواهد بود.

بیشتر از زندگی