ستارگان خوش‌پوش فرش قرمز مراسم سگ اواردز 

سگ اواردز ۲۰۲۲، بیست و هشتمین رویداد جوایز سالانه انجمن بازیگران است که ستارگان با ظاهری دیدنی و جذاب روی فرش قرمز حاضر می‌شوند

لیدی گاگا، ستاره «خانه گوچی»، با لباسی بلند و سفید از «آرمانی پری‌وه» و گردنبند الماسی از تیفانی از خوش‌پوش‌ترین چهره‌های این رویداد بود-Instagram/
voguemagazine

 

رویداد «سگ‌اواردز» (sagawards2022) که هرساله ستارگان را روی فرش قرمز می‌کشاند، در سال ۲۰۲۱ مجازی برگزار شد؛ اما در سال ۲۰۲۲ ستارگان بار دیگر با شوق بسیار و زرق‌وبرق‌ بیشتر در سانتا مونیکا گردهم آمده‌اند. 

سلنا گومز، ستاره ۲۹ ساله، با ظاهری متفاوت و زیبا در لباس مشکی مخمل از «اسکار دُ لا رنتا» Oscar de la Renta و کفش‌های پاشنه‌دار کریستین لوبیتون و جواهرات بولگاری بسیار خوش‌پوش و جذاب ظاهر شد.

سینتیا اریوو با لباس چرم مصنوعی قرمزش از لویی ویتون دیده شد که با ژاکت خز مصنوعی بر شانه‌های و جواهرات تیفانی‌، به او ظاهری جذاب و کمی خشن بخشیده بود. 

لیدی گاگا، ستاره «خانه گوچی»، با لباسی بلند و سفید از «آرمانی پری‌وه» Armani Privé با سرشانه‌هایی پولک‌دوزی‌شده و گردنبند الماسی از تیفانی از خوش‌پوش‌ترین چهره‌های این رویداد بود.

نیکول کیدمن، بازیگر ۵۴ ساله، با ظاهری کاملا کلاسیک و لباسی بلند مشکی مخمل از سنت لورن با پاپیون سفید با طراحی جولیا فون بوهم روی فرش قرمز رفت. 

هلن میرن، بازیگر ۷۶ ساله، هم با پیراهنی بلند و کاملا رسمی  صورتی رنگ با گل‌هایی روی شانه و کمر از پرادا ، با ظاهری بی‌عیب‌ونقص چشم‌ها را خیره کرد. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ال فانینگ با شلواری گشاد و پولک‌دوزی و بلوز هلویی‌رنگ شفاف از گوچی، پاپیون و گردن‌آویزی صورتی از کارتیه و موهایی که روی شانه‌ رها کرده بود، ظاهری چشمگیر داشت. 

سندرا اوه در لباسی تمام نقره‌ای و بسیار درخشان از کارولینا هرا با پاپیون‌هایی بر سرشانه‌ و سایه‌ نقره‌ای پشت چشم، با ظاهری جسورانه روی فرش حاضر شد.

سگ‌اواردز ۲۰۲۲، بیست‌وهشتمین رویداد جوایز سالانه انجمن بازیگران است که ستارگان با ظاهری دیدنی و جذاب روی فرش قرمز آن حاضر می‌شوند.

بیشتر از مُد و زیبایی