جسد خواهر بزرگترین کلاه‌بردار مالی تاریخ در خانه‌اش پیدا شد

پس از آن که برنارد میداف دستگیر و محاکمه شد، زنجیره‌ای از حوادث تراژیک گریبانگیر خانواده او شد

برنارد میداف (دومی از چپ)، بزرگترین کلاه‌بردار تاریخ جهان- Timothy A. CLARY / AFP

پلیس آمریکا جسد خواهر برنارد میداف، بزرگترین کلاه‌بردار تاریخ جهان، و همسر او را در خانه شخصی آن‌ها یافت. گمان می‌رود که دلیل مرگ آنان قتل و خودکشی باشد. 

به گزارش سی‌ان‌ان، ماموران در پی تماس تلفنی به خانه این زوج رفتند و با اجساد سوندرا وینر ۸۷ ساله و ماروین، همسر ۹۰ ساله او روبه‌رو شدند. جای گلوله‌ بر پیکر بی‌جان آن‌ها نمایان بود. پلیس فلوریدا در بیانیه‌ای با اعلام این خبر، افزود: «کارآگاهانی از بخش جرایم خشونت‌بار در صحنه حاضر شدند تا بررسی‌های بیشتر را پیش ببرند. پس از بررسی‌های بیشتر، چنین پیداست که حادثه ناشی از قتل و خودکشی است.»

مسئولان پلیس این گزینه را که شاید کسی دیگر در حادثه دست داشته باشد، کاملا کنار نگذاشته‌اند و منتظر نتایج بررسی‌های پزشکی قانونی هستند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

 

این زوج تحت پوشش قانون ایالتی «مارسی» برای «ماروین وینر» بودند که به قربانیان امکان می‌دهد تا اطلاعات شخصی آنان، که می‌تواند به شناسایی آن‌ها منجر شود، محفوظ بماند. 

بر اساس داده‌های اداره ثبت آمریکا، سوندرا وینر، خواهر «برنارد میداف» معروف بود که سال گذشته و هنگام سپری کردن حکم زندان ۱۵۰ ساله خود در زندان فدرال، در سن ۸۲ سالگی درگذشت.

برنارد میداف در نیویورک زاده شد و با سرمایه‌ای پنج هزار دلاری، شرکت سرمایه‌گذاری خود را تاسیس کرد که یکی از مهم‌ترین شرکت‌های وال استریت شد. او مغز متفکر بزرگترین کلاهبرداری مالی تاریخ جهان بود که در پی سقوط بازارهای مالی در سال ۲۰۰۸ برملا شد. 

پس از آن که برنارد میداف دستگیر و محاکمه شد، زنجیره‌ای از حوادث تراژیک گریبانگیر خانواده او شد. مارک میداف ، پسر بزرگتر او، در سال ۲۰۱۰ خود را حلق آویز کرد و اندرو، پسر دیگرش، در سال ۲۰۱۴ در اثر ابتلا به سرطان درگذشت.

بیشتر از جهان