دولچه و گابانا میهمان منطقه تاریخی العلا در عربستان سعودی

خانه مد ایتالیایی مجموعه جدید خود را در بزرگ‌ترین ساختمان آینه‌کاری شده جهان، به نمایش خواهد گذاشت

twitter/ExperienceAlUla

شهر تاریخی العلا در عربستان سعودی از ۲۷ ژانویه میزبان اولین نمایش مد این کشور توسط خانه مد دولچه و گابانا خواهد بود که مجموعه‌های مد والای خود شامل Alta Moda، Alta Sartoria و Alta Gioielleria خود را به نمایش می‌گذارد.

این رویداد بخشی از فصل جشنواره‌های لحظات العلا خواهد بود و خانه مد ایتالیایی نیز مجموعه خود را در مارایا، بزرگ‌ترین ساختمان آینه‌کاری شده جهان، به نمایش خواهد گذاشت که بازدید از آن از ۲۸ تا ۳۱ ژانویه برای همگان آزاد خواهد بود.

بازدیدکنندگان همچنین این فرصت را خواهند داشت تا از اولین نمایش دولچه و گابانا و مجموعه چیره‌دستانه خیاطی شده آن‌ها دیدن کنند و از این مجموعه سفارشی قطعات موردعلاقه خود را انتخاب کنند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

Alta Gioielleria مجموعه جواهرات گران‌بهای این خانه مد است که با استفاده از فنونی که به دوران رنسانس ایتالیا برمی‌گردد ساخته‌شده‌اند، Alta Sartoria نیز نشان‌دهنده خلاقیت‌های هنری کوتور استادانه‌ای است که به همان دوران ادای احترام می‌کند. در همین حال Alta Moda نمایانگر آثار هنری قابل پوشیدن است.

این رویداد مد در جریان نمایش مد سواره نظام اکمه در جشنواره «زمستان در طنطوره» منطقه تاریخی العلا برگزار می‌شود؛ جشنواره‌ای که میراث، فرهنگ و موسیقی در عربستان سعودی را گرامی می‌دارد. نمایش مد سواره نظام اکمه یک رویداد ویژه است که به برجسته کردن سنت اسب‌های عرب در این کشور اختصاص دارد.

جبل اکمه، کوهی در نزدیکی شهر باستانی دادان -پایتخت پادشاهی دادانی و لحیانی باستان- به‌عنوان یک کتابخانه بسیار بزرگ در فضای باز با کتیبه‌های تاریخی و آثار هنری حکاکی شده روی صخره‌ها توصیف‌شده است.

نمایش مد سواره نظام اکمه توسط استودیو بالیچ واندر طراحی و تولید شده است. این شو یک رژه کامل توسط ۱۲ اسب عرب را به همراه لوازم جانبی و لباس‌های سفارشی آن‌ها به نمایش می‌گذارد.

جشنواره «زمستان در طنطوره» تا ۱۲ فوریه ادامه دارد.

بیشتر از مُد و زیبایی