مجموعه مد والای دولچه و گابانا: از ونیز تا العُلا

این خانه مد هر سال برای نمایش به برخی از خیال‌انگیزترین مناطق جهان می‌رود

- Dolce & Gabbana

العلا در عربستان سعودی با چشم‌انداز فرازمینی خود میزبان گروه نمایش مد والای دولچه و گابانا خواهد بود.

دولچه و گابانا مجموعه مد والا (آلتا مودا) را در سال ۲۰۱۲ راه‌اندازی کرد. از آن زمان نسخه‌های مختلف این مجموعه برای نمایش معرفی خود، هرساله به برخی از خیال‌انگیزترین مناطق جهان می‌رود.

علاقه‌مندان این مجموعه شامل افراد ثروتمند و مشهور هرساله هم برای لذت بردن از مد و هم برای شرکت در جشن‌ها در این نمایش حاضر می‌شوند.

۲۰۲۱: شوی مد ونیز

چهارصد مشتری فوق‌العاده ثروتمند، ازجمله جنیفر لوپز، دوجا کت، سیارا و کریستین بیل در نمایش التامودا ۲۰۲۱ در ونیز ایتالیا شرکت کردند.

ترانه "Nessum Dorma" توسط جنیفر هادسون قبل از به نمایش درآمدن این مجموعه روی گوندولاها (قایق‌های سنتی ونیز) خوانده شد. در تلاش برای جذب مخاطبان جوان‌تر مدل‌های این مجموعه دختران شان کامبز، چنس، جسی جیمز و دلایلا استار، دختر مونیکا بلوچی دوا، دختر کریستین بیل لوکا و دختر هایدی کلوم لنی بودند.

۲۰۲۰: آلتا مودا مجازی می‌شود

همه‌گیری جهانی باعث شد دولچه و گابانا نتواند نمایش سالانه التا مودای خود را در سال ۲۰۲۰ ادامه دهد، بنابراین طراحان این نمایش بزرگ را به صورت آنلاین انجام دادند. طرفداران این مجموعه با مراجعه به یک وب‌سایت مخفی که فقط افراد دارای کلید رمز به آن وارد می‌شدند، می‌توانستند به اطلاعات کامل و عکس‌های مجموعه دسترسی پیدا کنند.

۲۰۱۸: شبی در اپرا

در سال ۲۰۱۸ دولچه و گابانا ۱۰۰ لباس و ظاهر منحصربه‌فرد را به خانه اپرای متروپولیتن برد. این شو نمایش آخر هفته خود را با شب جواهرات سارا جسیکا پارکر و نمایش لباس مردانه Sartoria با لیزا مینلی به پایان رساند.

 لباس‌های این مجموعه هم الهام گرفته از اپرا بود و هم قصیده‌ای برای نیویورک و ایالات‌متحده آمریکا. نائومی کمپبل حسن ختام این شو بود و نمایش در میان دریایی از پولک‌های طلایی و آتش‌بازی به پایان رسید.

۲۰۱۶: آلتا مودا به هنگ‌کنگ می‌رود

نمایش سال ۲۰۱۶ دو اولین را برای این خانه مد تاریخی رقم زد. این اولین نمایش مختلط دولچه و گابانا و اولین نمایش آن‌ها در خارج از ایتالیا بود.

 این نمایش در سرسرای هتل Peninsula برگزار شد و ۵۸ مدل زنانه و ۴۷ مدل مردانه را به نمایش گذاشت. همگی مدل‌ها چینی بودند. ۲۴۰ شرکت‌کننده در این نمایش نیز بیشتر مشتریان محلی بودند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

۲۰۱۵: آلتا مودا برای مردان

وقتی صحبت از مد سطح بالا به میان می‌آید، زنان بیشترین توجه را به خود جلب می‌کنند و مجموعه‌های دولچه و گابانا نیز در این مورد تفاوتی نداشتند. بااین‌حال در سال ۲۰۱۵ این خانه مد Alta Sartoria را راه‌اندازی کرد که به معنای خیاطی ماهرانه و سطح بالا و مجموعه لباس‌های مردانه به‌عنوان مکمل خط آلتا مودای آن‌هاست.

درحالی‌که این طراحان در پوشاک مردانه تازه‌کار نبودند، اما این اولین مجموعه‌ای بود که در آن همه‌چیز از دکمه‌های کت‌ گرفته تا کیف، کلاه و کفش به صورت سفارشی در دسترس بود.

وقتی‌که دولچه و گابانا پروژه آلتا مودا را آغاز کردند، منتقدان عاقلانه بودن راه‌اندازی یک تجارت پرهزینه کوتور را زیر سوال بردند. بااین‌حال، قطعات خارق‌العاده مجموعه آلتا مودا به همان اندازه که مد هستند، هنر نیز هستند. دولچه و گابانا ترکیبی از مد روز بسیار سطح بالای خود را با صحنه‌آرایی فراتر از واقعیت و نمایشی فوق‌العاده را ترتیب داده‌اند که مطمئناً طرفداران خط آلتا مودا را برای سال‌های آینده نیز باز خواهد گرداند.

بیشتر از مُد و زیبایی