رنگ و تگرگ؛ نمایش دولچه و گابانا در ونیز

از آنجا که انتظار می‌رفت هوا کمی متغیر باشد نمایش یک ساعت زودتر شروع شد

تصور کنید در پایان مراسم معرفی لباس‌های یکی از معتبرترین خانه‌های مد دنیا، همه از وضع آب‌وهوا صحبت کنند. شاید به ذهن بیاید که چه نمایش کسل‌کننده‌ای بوده اما قدم‌روی این هفته مدل‌های دولچه و گابانا (Dolce & Gabbana) در ونیز همه‌چیز بود غیر از کسل‌کننده!

خانه مد ایتالیایی دولچه و گابانا این آخر هفته برای معرفی جدیدترین مجموعه مد خود، یک نمایش زنده در ونیز برنامه‌ریزی کرده بود که با وقوع طوفان و بارش تگرگ شدید، این نمایش به خاطره‌ای فراموش‌نشدنی برای شرکت‌کنندگان تبدیل شد.

روز دوشنبه، ۳۰ اوت، مهمانان مشهور از جمله هلن میرن، کورتنی کارداشیان و کیتی اسپنسر در میدان سنت مارک گرد هم آمدند تا از نزدیک جدیدترین مجموعه آلتا سارتوریا را تماشا کنند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

از آنجا که انتظار می‌رفت هوا کمی متغیر باشد نمایش یک ساعت زودتر شروع شد. از آغاز وزش باد تندتر شد اما کسی گمان نمی‌کرد ماجرا به بارش تگرگ به سر و روی مدل‌ها و تماشاچیان ختم شود.

درحالی‌که مدل‌های زیادی با کت‌وشلوارهای خوش‌رنگ تزئین شده با پولک‌دوزی، شنل‌های گلدوزی شده و لباس‌های منحصربه‌فردشان روی صحنه رژه می‌رفتند، هوا بدتر شد و تگرگ شروع به باریدن کرد.

 تماشاگران به‌سرعت تلاش کردند خودشان را از ضربات تگرگ حفظ کنند، اما مدل‌ها بدون توجه به وضع بد هوا، نمایش خود را تا انتها بدون نقص پیش بردند.

بارش تگرگ در دقایق آخر نمایش و زمانی شروع شد که دومنیکو دلچه و استفانو گابانا، روی صحنه آمدند. پسرهای دولچه و گابانا و طراح‌های این خانه مد، همه سهمی از این تگرگ‌ روی سر و رویشان داشتند هر چند در آخر کار شادمانه زیر باران با هم عکس یادگاری انداختند. شب نمایش با مهمانی در فضای سرپوشیده ادامه پیدا کرد و مهمان‌ها این فرصت را پیدا کردند تا لباس‌هایشان را خشک کنند و از باقی شب لذت ببرند.

بیشتر از مُد و زیبایی